پخش کننده پارچه متقال سبک

پارچه متقال از جمله پارچه های پشمی و خالص است که به صورت خام و بی رنگ ارائه می‌شود و در انواع مختلف وجود دارد؛ پارچه متقال سبک یکی از نمونه‌های این محصول است که توسط پخش کننده آن با قیمت مناسب ارائه می‌شود و خریداران می‌توانند از طریق این پخش‌کننده نیاز خود را به بهترین پارچه با نرخ ارزان برای هر متر از آن تامین نمایند و به این ترتیب بهترین آن را به دست آورند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پخش کننده پارچه متقال سبک

انواع پارچه متقال سبک

انواع پارچه متقال سبک پارچه متقال سبک پارچه ای است که در آن تراکم تار و پود حداقل مقدار ممکن است و این نوع پارچه خام بوده و می‌تواند رنگ پذیری بالایی داشته باشد زیرا رنگ به خوبی می‌تواند در اعماق این پارچه رسوخ کند و رنگ مورد نظر را در آن ایجاد نماید.

انواع بسیار مختلفی از این پارچه از نظر تراکم تار و پود وجود دارد که در همه آنها این تراکم کم یا بسیار کم است و این باعث شده است که وزن پارچه سبک باشد؛ استفاده از الیاف باریک می تواند تاثیر مستقیمی در سبک بودن این پارچه داشته باشد همچنین استفاده از تار و پود نازک باعث می‌شود که این پارچه از وزن سبک برخوردار باشد.

این نوع پارچه برای تولید محصولات مختلفی همچون ساک های تبلیغاتی و حتی مانتو زنانه بر بسیاری از موارد دیگر کاربرد داشته باشد بنابراین می تواند انواع مختلفی از پارچه سبک متقال را نام برده که از نظر وزن سبک هستند و در عین حال می توانند کارایی بسیار خوبی نیز داشته باشند.

از نظر وزنی انواع پارچه سبک متقال دارای وزن ۲۰۰ گرم هستند به این معنی که این وزن کمترین مقدار ممکن است و وزن های دیگر این پارچه بیشتر از این مقدار می باشند بنابراین می‌توان انتظار داشت که این پارچه با این وزن خاص بتواند کارایی لازم را در تولید محصولات مختلف داشته باشد.

فروش ویژه متقال 200 گرم

فروش ویژه متقال 200 گرم پارچه متقال مرغوب ۲۰۰ گرم از جمله پارچه های سبک متقال به شمار می‌رود که در فروش ویژه آن با نرخ مناسب ارائه می گردد و خریداران می‌توانند از طریق این فروش ویژه نسبت به سفارش آن برای خود اقدام کنند.

در این فروش نرخ بسیار مناسب و ارزان است و خریداران می‌توانند در حداقل زمان ممکن دستیابی مناسبی به این محصول داشته باشند و فروش ویژه پارچه می تواند برای صادرکنندگان بسیار عالی باشد تا بتوانند آن را با نرخ ارزان تر از هر جای دیگر به دست آورند تا به این ترتیب بهترین پارچه را برای آدرس مورد نظر خود طلب کنند و تولید کننده پارچه پنبه ای متقال آن در اسرع وقت برای این خریداران ارسال کند.

1

  1. برای تهیه پارچه تو میزان عمده حتما باید به مراکز معتبر مراجعه کرد تا بتونید بهترین جنسو تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما