فروش پارچه متقال مانتویی نیک بافت یزد

فروش پارچه متقال مانتویی نیک فرد بافت یزد به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است چون تولید کنندگان و فعالان مختلفی که در این عرصه فعالیت می کنند با این روش عرضه توانسته اند محصول خود سریع تر به دست مشتریان نهایی برسانند پارچه متقال نوعی پارچه ضخیم می باشد که ظریف است و فرآیند رنگ آمیزی روی آن انجام نشده است و به صورت خام می باشد.

فروش پارچه متقال مانتویی نیک بافت یزد

پارچه متقال در چه ابعادی تهیه می شود؟

پارچه متقال در چه ابعادی تهیه می شود؟ پارچه متقال در عرض های1 تا 3 متر تولید می شود و بین 200 تا 320 گرم گرماژ آن می باشد این نوع پارچه ویژگی های منحصر به فرد فراوانی دارد به همین دلیل خرید پارچه سفید عمده متقال همیشه بازار گرمی دارد که این باعث شده عرضه پارچه لباس متقال روز به روز افزایش یابد به عنوان نمونه وزن سبکی دارد و به هیچ عنوان پرز نمی دهد رطوبت بالایی جذب آن می شود بسیار محکم است خنک است به راحتی اتو می گردد به راحتی دوخت آن انجام می شود امکان چاپ بر روی آن وجود دارد.

مزیت های این نوع پارچه باعث شده کاربرد های آن روز به روز افزایش یابد به طور مثال چون آب بالای را جذب می کند برای گردگیری مناسب می باشد علاوه بر این چون پرز هم نمی دهد به عنوان دستمال برای گردگیری و نظافت استفاده می شود برای تولید کیف و کیسه های پارچه ای محکم و سبک کاربرد دارد برای دوخت ساک های پارچه ای و کیف مورد استفاده قرار می گیرد دوخت راحتی دارد که این باعث شده طرح و شکل های مختلفی روی آن اجرا شود برای انجام عمل اپیلاسیون در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد جنس لطیفی دارد که این باعث گردیده برای آستر لحاف و تشک استفاده شود.

این نوع پارچه از نظر کیفیت فوق العاده می باشد و طول عمر بی نظیری دارد و می تواند وزن های سنگین را تحمل کند به همین دلیل برای ساخت کیسه های تبلیغاتی و کیف استفاده می شود علاوه بر این ها بسیار لطیف، نرم و سیک می باشد به همین دلیل به عنوان دستمال نظافت هم مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پارچه متقال متری

قیمت پارچه متقال متری قیپت پارچه متقال متری بی تاثیر از تغییرات نرخ ارز و تورم نیست به همین دلیل با نوساناتی همراه می باشد البته نوع خرید، کیفیت، عرض نوع برند و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند علاوه بر قیمت در هنگام خرید پارچه متقال باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • با توجه به نیاز و کاربرد خود سایز و عرض پارچه را انتخاب کنید.
  • برای اطمینان از کیفیت کالا به سراغ برند های صاحب نام و معتبر بروید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما