مراکز توزیع پارچه متقال تشکی

در مراکز توزیع پارچه متقال تشکی انواع مختلفی از این پارچه ها بدون پرز و پرزدار با الیاف ۱۰۰% پنبه به فروش می ‌رسند. در میان انواع و اقسام پارچه هایی که توسط شرکت های نساجی تولید شده و به بازار عرضه می گردند پارچه متقال مشتریان بیشتری دارد، به این دلیل که در تولید کالاهای خواب استفاده های فراوانی از آن می شود. باید بدانید که در مراکز توزیع اصلی این کالاها خریداران می ‌توانند تنوع بالا از کیفیت این پارچه را مشاهده نموده و بر اساس نوع نیاز خود آن ها را با قیمت تولیدی تهیه نمایند و خرید ارزان قیمت داشته باشند.

مراکز توزیع پارچه متقال تشکی

پارچه متقال دارای الیاف طبیعی

پارچه متقال دارای الیاف طبیعی پارچه متقال که دارای الیاف طبیعی از نوع پنبه و پشم می باشد دارای تار و پودی با استحکام بالا بوده و نرمی و لطافت زیادی دارد. این نوع پارچه های متقال توسط شرکت های نساجی با استفاده از بهترین الیاف طبیعی تولید می گردند و به دلیل دارا بودن کیفیت منحصر به فرد مورد توجه مشتریان بسیاری قرار گرفته اند.

باید بدانید که پارچه های متقال دارای الیاف طبیعی بوده و ماندگاری بیشتری دارند ضمن این که قابلیت رنگ پذیری آن ها بالا می باشد، بنابراین افرادی که به دنبال خرید پارچه با الیاف طبیعی هستند می‌ توانند پارچه متقال را خریداری نموده و بر روی آن ها رنگ مورد نظر را قرار دهند. البته که از این نوع پارچه ها در شرکت ‌ها و تولیدی‌ های مختلف هم استفاده می‌ شود و بیشترین میزان استفاده از آن ها در صنایع تولید کالای خواب هم می باشد.

قیمت عمده پارچه متقال صنعتی

قیمت عمده پارچه متقال صنعتی خریداران برای خرید پارچه درجه یک عمده با قیمت ارزان می‌ توانند به کارخانجات صنایع نساجی که خود تولید کننده پارچه کیلویی نیز هستند مراجعه نمایند و رنگ های مختلف و جنس های گوناگون از پارچه های متقال صنعتی را از این مراکز تولیدی با قیمتی استثنایی تهیه کنند. پارچه های متقال نوعی پارچه هستند که در بافت آن ها از پنبه استفاده می شود و جزء پرکاربردترین پارچه ها می باشند که معمولا رنگ سفید آن ها میزان فروش بالاتری دارد، به این دلیل که به صورت خام بوده و می توان آنها را به رنگ مورد نظر در آورد.

انواع گوناگون این پارچه ها در شرکت‌ های مختلف برای تولید لباس های اداری یا روپوش های بیمارستانی هم مورد استفاده قرار می ‌گیرند و بیشترین میزان خرید عمده آن ها از سوی تولیدکنندگان این لباس ها می باشد. خرید پارچه متقال ارزان به صورت عمده از کارخانجات تولید آنها در سراسر کشور می‌تواند موجب خرید مقرون به صرفه برای خریداران شود، ضمن اینکه خریداران از کیفیت کالای خریداری شده هم مطمئن می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما