پخش کننده پارچه متقال درجه یک

در ایران انواع مختلف پارچه در نساجی ها به تولید می‌رسند که پارچه متقال درجه یک، یکی از این نوع پارچه ها است که به مرحله صادرات نیز رسیده‌اند عمده تولید این نوع پارچه در شهرهای اصفهان ،تهران ،تبریز و یزد بوده است که در این میان همچنان بهترین نوع متقال به استان اصفهان برمی‌گردد اصفهان نیز به شهرهای دیگر ارسال دارد. ما در این سایت نیز با ارائه بهترین پارچه اعلا درجه یک در خدمت شما عزیزان هستیم با ایجاد حذف واسطه ها قیمت ها را برای شما به حداقل رسانده‌ایم.

پخش کننده پارچه متقال درجه یک

عواملی که بر کیفیت متقال درجه یک تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت متقال درجه یک تاثیر دارد عوامل بسیاری بر کیفیت یک نوع پارچه می‌تواند تاثیر گذار باشد از قبیل تاب نخ ،جنس پارچه، تراکم پارچه و عملیاتی که در نساجی روی پارچه ها صورت گرفته است.بافت نخ می‌تواند بر ضخامت و وزن آن نیز تاثیر بگذارد که هرچه نسخه‌هایی که برای پارچه مورد استفاده قرار می گیرد نازک تر باشد در نتیجه پارچه نیز ظریف تر خواهد بود. تراکم پارچه برای استحکام پارچه نیز تاثیر می گذارد هرچه فضای بین نسل‌ها بیشتر باشد پارچه به اصطلاح شق و رق تر می ایستد.

جنس پارچه نیز یکی دیگر از عوامل نام برده است که از چه نوع نخی برای بافت پارچه استفاده شده باشد مانند پارچه های پشمی الیافی، کتانی، ،مصنوعی و غیره تعیین می شود .پارچه متقال یک پارچه نخی بوده که به اصطلاح پارچه خام نام گرفته است که هیچگونه فرایند چاپ و رنگ روی آن صورت نگرفته است متقال در انواع مختلفی از قبیل متقال پنبه متقال فلامنت متقال ویسکوز و پلی استر و غیره وجود دارد. در کشور ما نیز این نوع پارچه با بهترین کیفیت تولید می شود که بر اساس عرض پارچه طبقه بندی شده که در ابعاد یک متر و صد و شصت سانت و ۲۱۰ تولید می شود که هر مصرف کننده بسته به نیاز خود متراژ تعیین شده را خریداری می‌کند.

فروش ویژه پارچه متقال باکیفیت

فروش ویژه پارچه متقال باکیفیت عرضه کنندگان پارچه ایرانی موجب شده اند که رقابت در بین تولیدکنندگان زیاد باشد. قیمت این نوع متقال نیز به نوع آن بستگی دارد که هرچه با کیفیت تر باشد قاعدتاً قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. در بازار تهران که مرکز پخش نیز محسوب می‌شود با قیمت بسیار مناسب تری روبرو هستید اما ما نیز در این سایت با حذف هرگونه واسطه‌گری فروش می توانیم پارچه متقال را مستقیماً از تولیدکننده به دست مصرف‌کننده برسانیم که از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار باشد .اگر قصد خرید عمده متقال را دارید می توانید از تخفیفات ما نیز بهره مند شوید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما