پخش پارچه متقال صنعتی

پارچه متقال صنعتی با صادرات عمده پارچه متقال که به کشورهای همسایه فرستاده می شود.این محصول که از پارچه ای نخی است که پنبه بیشترین تار و پود آن را شکل می دهد. مقاومت و دوام بالای دارد و ظاهر ابن پارچه بسیار زیبا و شیک می باشد مردم برای پوشش دوخت تابستانی از آن استفاده می کنند و به همین خاطر مردم بسیار از این محصول استفاده می کنند و استقبال زیادی و خواستار زیادی دارد.

پخش پارچه متقال صنعتی

مشخصات ظاهری پارچه متقال صنعتی

مشخصات ظاهری پارچه متقال صنعتی برای تشخیص پارچه که یکسری ارمایش روی پارچه صورت می گیرد می توان تشخیص داد و یکسری از خواص را با لمس کردن پارچه می توان تشخیص داد. یک پارچه متقال باید حاشیه ای برابر و منظم در دو طرف داشته باشد و عرض آن باید یکسان باشد.

سطح پارچه و فاصله و تراکم نخ های تار وپود باید یکنواخت باشد و کوبیدیم نخ ها، گره، در رفتگی ها و زدگی ها روی پارچه وجود نداشته باشد و نخ های تار و پود سر جای خود باشند و روی هم نیفتند.

وزن پارچه ها باید در تمام سطح آن باید یکنواخت باشد یعنی وقتی پارچه ای را روی سطح صافی خوابانید سطح پارچه یکنواخت باشد و کیست نداشته باشد و حالت موج دار نباشد و گاهی اوقات امکان این را دارد که سطح پارچه یکسان نباشد.

عرضه کنندگان پارچه ارزان آن را توزیع کرد و مردم از این محصول بسیار استفاده می کنند. چرا که ابن پارچه ارزان و در دسترس همگان قرار می گیرد و می توان حتی با لمس کردن این پارچه آن را خریدراری کرده و مورد استفاده‌ قرار داد. پارچه متقال باید پشت آن نیز مطلوب باشد و کیفیت عالی داشته باشد تا مورد پسند واقع شود.

توزیع پارچه متقال عرض 3 متر

توزیع پارچه متقال عرض 3 متر توزیع پارچه متقال عرض ۳ متر این محصول را با توجه به هزینه های تولید قیمت بسیار مناسب را برای خریداران در نظر گرفته است. کیفیت این محصولات بسیار عالی بوده و از لحاظ تجاری یک کالای بین المللی و وارداتی محسوب می شود.

پارچه متقال را می توان باکیفیت بسیار مناسب خریدراری کرده و به دلیل حذف واسطه ها و افراد سودجو تخفیف های خوبی دارد. با فروش مستقیم این محصول باعث کاهش تورم می گردد. تعادل در بازار تثبیت شده و افزایش کاذب قیمت از بین می رود.

این تولیدات به بسیاری از کشور ها صادرات شده و در کشور های منطقه بسیار پر فروش و پر رونق می باشند. به عنوان یک کالای تجاری نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کنند جهت سفارش بهترین و مرغوب ترین محصولات با هزینه بسیار کمی می توانید به صورت مستقیم محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما