پخش مستقیم پارچه متقال ضخیم

از جمله پارچه هایی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، پارچه متقال ضخیم می باشد که بر پایه گیاهی با ضخامت مناسبی تولید می شود. اینگونه پارچه ها برای تهیه انواع لباس های بهاره و پاییزی مورد استفاده قرار گیرند.فروش مستقیم پارچه متقال ضخیم توسط کارخانه هایی که به تولید انواع پارچه متقال می‌پردازند،انجام می گیرد.این محصول را می توانید با قیمتی بسیار مناسب بصورت انبوه از کارخانه ها خریداری نمایید.

پخش مستقیم پارچه متقال ضخیم

پارچه متقال مخصوص مصرف بیمارستانی

پارچه متقال مخصوص مصرف بیمارستانی

پارچه اصل عمده به صورت انبوه تولید می گردد. این محصول را برای مصارف بیمارستانی در حجمی بسیار زیاد تولید می کنند.بسیاری از بیمارستان ها برای استفاده بر روی تخت ها، پارچه متقال ضخیم را به کار می‌برند. این گونه پارچه ها را به راحتی می توان شست و ضدعفونی کرد.با ضد عفونی کردن آن ها می توانید از این محصول چندین بار استفاده کنید.

همچنین به دلیل اینکه این محصول قابل تنفس است و هوا را از خود رد و بدل می کند، باعث عرق کردن فرد بیمار نمی شود و گزینه بسیار مناسبی برای ملحفه بیمارستانی به شمار می رود. اینگونه پارچه‌ها دارای دوام و استحکام بسیار زیادی می باشد که باعث می شود از آن ها به راحتی استفاده کنید.

پارچه های متقال ضخیم به‌ندرت پاره می شود و دارای دوام و استحکام بسیار زیادی می باشد. بنابراین آن را می توانید به مدتی بسیار طولانی مورد استفاده قرار دهید. نرمی پارچه‌های متقال باعث می‌شود تا افراد دچار حساسیت های پوستی و خارش نشوند. پارچه های بیمارستانی در فرد ایجاد خراش و ناراحتی بر روی پوست نمی کند

صادرکننده پارچه متقال پنبه ای

صادرکننده پارچه متقال پنبه ای

عرضه کننده پارچه کیلویی این محصول را با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. خرید کیلویی پارچه متقال باعث می‌شود تا قیمت آن تا حد بسیار زیادی پایین بیاید. معمولاً این گونه پارچه ها در عرض های یک و نیم و سه متری تولید می شود.

صادر کننده پارچه متقال پنبه ای این محصول را با کیفیتی بسیار عالی به کشورهای همسایه و از جمله کشورهای عراق و افغانستان همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می کند.به دلیل تولید با کیفیت پارچه متقال ضخیم این محصول می‌تواند با محصولات مشابه خارجی خود رقابت کند و بنابراین آن را به کشورهای اروپایی نیز صادر می نمایند.

در سال‌های اخیر بسیاری از کارخانه های نساجی در ایران اقدام به طراحی سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی نمودند تا بتوانند محصولات خود را بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. خرید بدون واسطه باعث می شود تا هزینه های شما به شدت کاهش یابد و در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما