پخش مستقیم پارچه متقال خنک

از جمله پارچه هایی که از زمان های قدیم تا کنون مورد استفاده بشر قرار می‌گرفته و دارای بازار بسیار پر رونق و مناسبی است، پارچه متقال خنک می باشد. پخش مستقیم پارچه متقال توسط کارخانه های نساجی انجام می پذیرد. این نوع پارچه ها از الیاف گیاهی تهیه می شوند و چون بر پایه گیاهی هستند، بسیار نرم و لطیف می باشند.

پخش مستقیم پارچه متقال خنک

ویژگی های پارچه متقال خنک را بشناسید

ویژگی های پارچه متقال خنک را بشناسید

پارچه های متقال از پنبه تولید می شود. پارچه متقال اعلا با لطافتی بسیار زیاد و نرمی خاصی که دارد از سایر پارچه ها بسیار مناسب تر است. پارچه های مثقال به راحتی هوا را از خود عبور می دهند و همین امر باعث می‌شود تا افراد دچار حساسیت‌های پوستی نشوند.

این گونه پارچه ها به ویژه برای نوزادان و کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا که نوزادان دارای پوستی لطیف و بسیار حساس هستند.این محصول بسیار سبک است و برای افرادی که آن را به تن می کنند، مناسب می باشد. زیرا که باعث عرق کردن فرد نمی شود و همچنین لباس بوی بدی را نمی گیرد.

پارچه متقال در رنگ های متفاوت به بازار عرضه می شود.این محصول دارای قیمتی بسیار مناسب است و برای تهیه انواع لباس های کودکان و بزرگسالان به کار برده می شود. بیشترین کاربرد این پارچه ها برای تهیه لباس های نوزادی و کودکان است. این محصول برای فصل تابستان بسیار مناسب است و فرد دچار گرمی بیش از حد نخواهد شد .

پارچه متقال سفید را به راحتی می‌توانید بشویید و ضد عفونی کنید. این محصول به دلیل این که بر پایه محصولات گیاهی تهیه می شود ،برای محیط زیست مشکلی را به وجود نمی‌آورد و به راحتی در طبیعت تجزیه می شود و آسیبی به طبیعت وارد نمی کند. همچنین می توانید چاپ های متفاوت و گوناگون را بر روی این گونه پارچه ها اجرا کنید زیرا که آن ها دارای رنگ پذیری بسیار بالایی هستند.

صادرکننده پارچه متقال سبک

صادرکننده پارچه متقال سبک

خرید پارچه ارزان از فروشگاه های معتبر به صورت انبوه انجام می‌گیرد. این محصول را می توانید از فروشگاه های اینترنتی نیز تهیه کنید. خرید بی واسطه از فروشگاه های غیر حضوری باعث می شود تا علاوه بر اینکه در هزینه شما کاسته شود، در وقت شما صرفه جویی گردد .

پارچه مثقال از جمله پارچه‌های است که صادرات تهیه می‌شود و به کشورهای همسایه از جمله عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال می شود .به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا و توان رقابتی با محصولات خارجی این محصول را به کشورهای اروپایی نیز صادر می‌کنند. بسیاری از کارخانه های تولیدی این محصول اقدام به طراحی سایت‌های معتبر اینترنتی نموده‌اند تا بازرگانی های متفاوت بتوانند آن را به صورت مستقیم به کشورهای دیگر صادر نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما