مرکز خرید پارچه متقال تشکی

در مرکز خرید پارچه متقال تشکی، این محصولات در متراژ های گوناگون موجود هستند که خریداران می‌ توانند با توجه به مقدار هزینه برای خرید این کالا در نظر گرفته اند، بهترین نوع محصولات را با قیمت مناسب تهیه نمایند. در این مراکز توزیع پارچه های کتان به صورت مستقیم از شرکت های تولید کننده خریداری شده و با تضمین کیفیت با قیمت مناسب به فروش می رسد و بنابراین اگر شما جزء طرفداران این کالا هستید می توانید به این مرکز مراجعه نمایید و کالای مورد نظر خود را با قیمت استثنایی تهیه کنید.

مرکز خرید پارچه متقال تشکی

ویژگی پارچه متقال تشکی

ویژگی پارچه متقال تشکی پارچه متقال تشکی یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار می باشد که به دلیل دارا بودن نخ های براق و لمه درون خود جزء زیباترین نوع این کالاها است از ویژگی پارچه متقال تشکی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این کالا دارای ضخامت بالا بوده و بیشتر برای لباس های مجلسی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
  • پارچه های متقال معمولاً بدون آب رفت بوده و گزینه مناسبی برای استفاده در انواع متعدد لباس ها می باشند.
  • رنگ این پارچه ها به صورت ثابت می باشند و در مرور زمان و شستشوی مداوم از بین نمی‌ رود و ظاهر اولیه خود را حفظ می کند.
  • این پارچه ها در متراژ های بسیار بالا و با عرض های زیاد تولید می گردند بنابراین گزینه مناسبی برای مصرف در تولیدی ها می باشند.
  • جنس نخ این نوع پارچه به گونه ای است که ریشه ریشه نمی شود و بافت بسیار محکم و منسجمی دارد.
  • پارچه متقال تشکی دارای نرمی و لطافت بالایی می باشد که موجب می‌ شود برخی از تولید کنندگان، از این کالا برای تهیه لباس های کودکان نیز استفاده کنند.

بازار فروش پارچه متقال عمده

بازار فروش پارچه متقال عمده

فروش بدون واسطه پارچه متقال درجه یک توسط این مرکز فروش با قیمت مناسب سبب شده است که امروزه بیشتر فروشندگان پارچه برای خرید این مدل از کالا به این فروشگاه مراجعه نموده و محصولات مورد نظر خود را با قیمتی ارزان خریداری نمایند.

باید بدانید خرید عمده پارچه از عرضه کننده پارچه ضخیم می تواند از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر گردد به این خاطر که فروشندگان بر روی نرخ فروش عمده این کالا تخفیفاتی را در نظر می‌ گیرند که همین امر موجب کاهش این محصولات می گردد.

تولید کنندگان پارچه متقال کفنی با تولید انبوه این کالا توانسته اند حجم بالایی از محصولات خود را علاوه بر فعالیت در بازار فروش پارچه متقال عمده داخلی، به بازار های بین‌ المللی نیز صادر نموده و موجب سودآوری بالایی برای کشور شوند؛ پارچه های تولید شده در داخل ایران جزء با کیفیت ترین نوع پارچه ها هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما