مرجع فروش متقال 240 گرم

امروزه انواع پارچه متقال 240 گرم که این عدد نشان دهنده ضخامت آن است، در مرجع های فروش به مشتریان و افراد متقاضی عرضه می شود. در این مرجع فروش ها به راحتی می توان یک پارچه متقال با ضخامت 240 گرم را خریداری کرد که عرضه یک محصول اصل و برند دار با قیمت مناسب به مشتریان از اهداف و البته وظایف بسیار مهم این مرجع ها می باشد.

مرجع فروش متقال 240 گرم

متقال مورد مصرف در صنعت پوشاک

متقال مورد مصرف در صنعت پوشاک متقال نام یکی از پارچه های تولید شده در صنعت نساجی است که بر روی یک محصول مورد نظر گذاشته شده است. به پارچه ای که به صورت صد در صد از الیاف پنبه تولید شده باشد، متقال می گیوند که به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا و دوام زیاد دارای محبوبیت و کاربردی های گسترده در بین افراد و صنعت پوشاک می باشد.

پارچه های متقال با توجه به: میزان ضخامت، کیفیت، موارد مصرف، درصد استفاده از الیاف پنبه در آن، میزان تراکم، گرماژ و غیره دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام در صنعت های مخصوص مورد استفاده قرار می گیرند.

در صنعت پوشاک به منظور تولید و دوخت انواع لباس های بچه گانه و مخصوص نوزاد، لباس های زیر و خواب و در کل پوشاک هایی که با بدن تماس مستقیم دارند، از این نوع پارچه استفاده می شود. همچنین از این نوع پارچه ها می توان برای تمیز کاری منزل و گردگیری نیز استفاده کرد.

متقال های مورد مصرف در صنعت پوشاک دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر بفرد و ویژه ای هستند که از مهمترین آنها می توان به: خنک بودن، وزن سبک، تراکم بالا، مقاوم و محکم بودن در برابر انواع عوامل، ظرافت بالا، اتو شدن سریع و آسان، جذب رطوبت بسیار زیاد، عدم پرز دادن پس از مدتی استفاده و غیره اشاره کرد.

پخش مستقیم پارچه متقال کفنی

پخش مستقیم پارچه متقال کفنی پارچه متقال ارزان قیمت کفنی به صورت مستقیم و بی واسطه در اکثر مراکز و البته بازارهای خرید و فروش فعال در این حوزه، پخش و توزیع می شود. انواع مختلفی از این پارچه های کنفی متقال با کیفیت های عالی و قیمت های باور نکردنی به روش مستقیم که دارای مزایای فراوانی است، در بازار عرضه می گردد.

در روش پخش مستقیم به دلیل نبود انواع واسطه ها در زمان توزیع و البته پخش مستقیم از شخص تولید کننده به مصرف کننده، تمامی هزینه های اضافی مربوطه به دلالان و واسطه ها به صورت کامل حذف می شود. همچنین امروزه می توان از عرضه کننده پارچه باکیفیت این محصول را نیز به روش حضوری و غیر حضوری در مدت زمان کوتاه خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما