مراکز پخش پارچه متقال تشکی

مراکز پخش پارچه متقال تشکی ارائه دهنده بهترین این محصولات در طرح ها و رنگ های متنوع هستند که در واقع خریداران می‌ توانند با قدرت بسیار زیادی به تهیه این محصولات بپردازند. پارچه های متقال تشکی از کیفیت فوق العاده برخوردار هستند که در کنار این موضوع قیمت مناسبی نیز به خود اختصاص می‌ دهند و برای پوشش دهی تشک ها و ملحفه ها گزینه ایده آلی به شمار می روند.

مراکز پخش پارچه متقال تشکی

روش نگهداری از پارچه متقال

روش نگهداری از پارچه متقال پارچه ارزان قیمت متقال که بر اساس استفاده از بهترین مواد اولیه طراحی و تولید می‌ شوند، به عنوان اصلی ترین پارچه ها در حرفه های تولید انواع ملحفه و همچنین انواع رو تشکی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع محصولات از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند و در واقع در گروه پارچه های طبیعی نخی قرار می گیرند و دارای بیشترین قدرت جذب آب می باشند و به همین دلیل برای تهیه روتشکی و ملافه ها گزینه ایده‌آل به شمار می‌ روند.

انواع پارچه مثقال همانند دیگر پارچه های نخی نیازمند روش های نگهداری صحیح هستند تا در نهایت دوام و ماندگاری مناسب را از آن خود نمایند. پارچه های متقال نسبت به حرارت حساس هستند و هرگز نباید در دماهای بالا خشک شوند و حتی نباید این نوع پارچه ها به مورد اتو‌ کشیدن مستقیم قرار بگیرند. در زمان اتو کشیدن این پارچه ها حتماً باید یک پارچه سفید تمیز روی پارچه قرار بگیرد تا اتو کردن آن‌ها به راحتی انجام پذیرد.

پارچه‌های متقال در مقابل مواد شوینده ای سخت و بسیار قوی مقاومت لازم را ندارند و به همین دلیل برای شستشوی این نوع پارچه ها حتماً باید از مواد شوینده نرم و مخصوص استفاده شود.

پارچه های متقال از میزان آبرفتی متفاوتی برخوردار هستند و در واقع می توان گفت این نوع پارچه ها در مقایسه با دیگر پارچه های نخی آبرفت بیشتری را به خود اختصاص می‌ دهند.

صادرات عمده پارچه متقال صنعتی

صادرات عمده پارچه متقال صنعتی صادرات عمده پارچه متقال صنعتی به کشور های مختلف انجام می‌ پذیرد زیرا این محصولات جزو ارزان قیمت ترین پارچه های نخی هستند که در تهیه ملحفه های بیمارستانی و روتشکی های بیمارستانی از آنها استفاده می شود.

قیمت پارچه خام متقال صنعتی مناسب تر از دیگر موارد اعلام می‌ شود و این یکی دیگر از مهمترین دلایلی است که در حال حاضر فروش فوق‌العاده در داخل و خارج از کشور از آن خود می نمایند.

در تعیین قیمت پارچه خام متقال صنعتی پارامتر های بسیار زیادی دخیل هستند که در این میان کیفیت این نوع محصولات، میزان الیاف طبیعی به کار گرفته شده در تولید آنها و همچنین میزان آبرفت آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما