قیمت پارچه متقال متری کاپیتال تکس

پارچه ها دارای مدل های مختلفی هستند که باید در انتخاب خود دقت کرد به شما توصیه می کنیم برای خرید، پارچه متقال را انتخاب کنید زیرا این محصول طبیعی است و به خوبی می تواند در فصول گرم و سرد سال به شما کمک کند قیمت پارچه متقال متری کاپیتال تکس به عوامل مختلفی بستگی دارد به عبارت دیگر هرچه این پارچه از نخ طبیعی تری تولید شده باشد دارای قیمت بالاتری است.

قیمت پارچه متقال متری کاپیتال تکس

انواع پارچه متقال در طرح های مختلف

انواع پارچه متقال در طرح های مختلف انواع مختلفی از پارچه های متقال در بازار وجود دارند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند این پارچه ها بر اساس نوع نخی که در آن ها به کار رفته است دارای مدل های مختلفی هستند عموما باید در تهیه این پارچه ها از نخ های طبیعی استفاده شود در بازار برخی از مدل های پارچه تمام پنبه وجود دارند که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند به دلیل این که این محصول از پنبه صد در صد تولید شده است از آن برای تولید انواع لباس مردانه و زنانه و … استفاده می کنند.

مدل های دیگری از این محصول در بازار وجود دارند که با استفاده از ترکیب نخ طبیعی و مصنوعی تولید شده اند این پارچه ها به دلیل جنس نخ مصنوعی پلی استری که در آن ها به کار رفته است دارای مقاومت بیشتری در برابر آسیب دیدگی هستند در نتیجه از این نوع پارچه برای تولید انواع روبالشی، پرده و … استفاده می کنند.

البته مدل های دیگری از این پارچه در بازار وجود دارد که حاصل ترکیب دو نخ طبیعی مثل پنبه و کتان می باشد این پارچه ها که آن ها را با عنوان پارچه متقال کتان می شناسند دارای کیفیت خوبی هستند و برای تولید انواع لباس از آن ها استفاده می کنند.

تولید پارچه متقال ملحفه ای

تولید پارچه متقال ملحفه ای ما پارچه های متقال باکیفیتی را برای شما تولید می کنیم این پارچه ها دارای ظرافت و زیبایی خاصی هستند همچنین دارای لطافت نسبی هستند که به عنوان یک پارچه ملحفه ای باکیفیت می توانید از این محصول استفاده کنید.

ما انواع پارچه های متقال ساده و فانتزی را تولید و در بازار عرضه کرده ایم تا شما بتوانید از آن ها برای تولید محصولات مختلف استفاده کنید عموما پارچه های متقال ساده، بدون رنگ و چاپ هستند و از آن ها برای تولیدات مختلف استفاده می شود اما مجموعه ما با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته اقدام به تولید انواع پارچه متقال فانتزی و طرح دار در رنگ های مختلف کرده است.

ما به عنوان یک فروشگاه پارچه لباس سعی می کنیم بهترین نوع این پارچه با درصد نخ طبیعی صد در صد را برای شما عزیزان عرضه نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما