قیمت روز پارچه متقال تناژ بالا در ایران و مراکز تولیدی

گوناگونی در روش های تولید نخ باعث تنوع در پارچه ها و همینطور دوخت و موارد استفاده پارچه شده است. پارچه متقال به پارچه ای نازک تر از کرباس یا چلوار گفته می شود که از نوع پارچه نخی می باشد. این نوع پارچه خام است و هیچ گونه تکمیلی روی آن صورت نگرفته است. جنس این پارچه لطیف و به گونه ای است که بسیار کم پرز می دهد و رطوبت را به خود جذب می کند. شما مشتریان عزیز می توانید برای آگاهی از قیمت روز پارچه متقال در ایران با ما همراه باشید.

قیمت روز پارچه متقال تناژ بالا در ایران و مراکز تولیدی

خرید مستقیم پارچه متقال با کیفیت تولید ایران

خرید مستقیم پارچه متقال با کیفیت تولید ایرانخرید به صورت آنلاین از مزایای بسیار بالایی برخوردار است اما اگر این امکان برای شما فراهم نیست که محصول خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت های گوناگون و معتبر خریداری کنید، شما می توانید برای خرید پارچه متقال به مراکز مختلف در سرتاسر شهر خود مانند  ( بازار پارچه فروشی ) مراجعه کرده و محصول خود را به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای، با بهترین کیفیت خریداری کنید. 

فروش عمده ای پارچه متقال

فروش عمده ای پارچه متقالکارخانجات نساجی مختلفی در سراسر ایران و هم چنین اصفهان وجود دارد اما مراکز این کارخانجات صرفا در اصفهان نیستند و بسیاری از این مراکز در پایتخت کشور و بسیاری هم در شهرهای بزرگ و پر رفت و آمد موجود اند. پارچه متقال ایرانی از بهترین و مرغوب ترین پارچه ها محسوب می شود که برای استفاده در شرکت ها و مراکز تولیدی به کار می رود. پارچه متقال کاربردهای بسیاری دارد که می توانیم به برخی از آن ها اشاره کنیم :                           

  1. از پارچه های متقال به عنوان تنظیف استفاده می شود.
  2. این پارچه های متقال در رنگ های مختلف به عنوان پشت پرده ای استفاده می شود. 
  3. از پارچه متقال به عنوان پارچه باند و گاز در زمینه پزشکی مصرف می شود. 
  4. این نوع پارچه به عنوان دستمال اشپزخانه جهت کارهای تمیزکاری به کار می رود.

فروش پارچه متقال به صورت عمده در بسیاری از مراکز خرید انجام می شود شما می توانید این پارچه را به صورت عمده و با نازلترین قیمت خریداری کنید. 

قیمت روز خرید انواع پارچه متقال مرغوب

قیمت روز خرید انواع پارچه متقال مرغوبپارچه ها را می توان با توجه به نوع نخ به کاربرده شده و ویژگی هایی که هر نخ به دنبال دارد به دو دسته  تقسیم بندی کرد: پارچه های مصنوعی و پارچه های طبیعی هرکدام از این دسته بندی پارچه ها است، پارچه های مصنوعی ازمواد مختلف و ترکیبات شیمیایی خاصی ساخته شده است.
 پارچه های طبیعی شامل پارچه های ابریشمی و پشمی می باشند که منشا ساخت حیوانی دارند و همینطور شامل پارچه های کتانی و نخی هستند که از گیاهان ساخته شده اند. هم اکنون پارچه های متقالی که درکارخانه هایی همچون کارخانه های یزد تولید می شوند در انواع پارچه متقال سفید و پارچه متقال رنگی با قیمت مناسب تولید می شوند به گونه ای که برای دوخت ساک های تبلیغاتی بهترین گزینه می باشند.
متقال یکی از پارچه های قدیمی است که بعد از کرباس قیمتی محسوب می شود. اما هم اکنون آن قدر تنوع در صنعت نساجی داریم که متقال از بورس پوشاک خارج شده است و بیشتر برای کالاهای تبلیغاتی و انواع کیف ها کاربرد دارد. امروزه قیمت پارچه متقال نسبت به پارچه های دیگر بسیار پایین تر است و جزو انواع ارزان حساب می آید. شما می توانید به صورت آنلاین از انواع قیمت ها باخبر باشید.

خرید اینترنتی جدیدترین نوع پارچه متقال در کشور

خرید اینترنتی جدیدترین نوع پارچه متقال در کشورامروزه به دلیل ترافیک بالا، مسافت طولانی تا مراکز خرید، هزینه بالای رفت و آمد و … خرید به صورت حضوری مشکلات زیادی را در بر دارد.  شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به سایت های مختلف و معتبر از انواع پارچه های متقال دیدن کرده و پارچه مورد نظر خود را سفارش دهید. خوشبختانه متقال های رنگی از تنوع رنگ خوبی برخوردار هستند و سلایق شما را برآورده می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما