فروش کلی پارچه متقال کیلویی

پارچه متقال کیلویی یکی از پرمصرف ترین پارچه های موجود در در ایران می باشد که دارای فروش زیادی است. این پارچه ها دارای کاربردهای متنوعی در صنایع تولید تشک و بالش، آرایشی و اپیلاسیون، موم نقاشی، عایق بندی ساختمان ها، تهیه لباس ها ، تولید و تهیه کیف و کفش و … می باشد. مجموعه ما افتخار فروش کلی پارچه متقال کیلویی را در کشور دارا می باشد که این پارچه ها را به صورت عمده از کارخانه ها خریداری کرده و آنها را با قیمت مناسب و به صورت کیلویی به مشتریان عرضه می کند.

فروش کلی پارچه متقال کیلویی

جنس پارچه متقال مرغوب چیست؟

جنس پارچه متقال مرغوب چیست؟ پارچه های متقال از جمله طبیعی ترین پارچه های موجود در بازار هستند صنعت تولید آنها به زمان های بسیار قدیم باز می گردد و در زمان های قدیم با استفاده از دستگاه های دوخت چوبی، انواع این پارچه ها را تولید می کردند. اما امروزه با استفاده از نخ کاملا طبیعی و دستگاه ها و روش های پیشرفته و خودکار انواع مدل ها و اندازه های پارچه متقال را تولید می کنند. در واقع جنس پارچه متقال نخ و پنبه کاملا طبیعی و ارگانیک است.

پارچه متقال نرم و لطیف بوده و آلرژی و حساسیت برای کودکان، بزرگ سالان و… ایجاد نمی‌کند. همچنین آب و رطوبت را به خوبی جذب کرده و امروزه از آن در دوخت و تهیه دستمال آشپزخانه و گردگیر نیز استفاده می شود. در برابر مواد شیمیایی و شوینده بافت و رنگ خود را از دست نمی‌دهد. این پارچه دارای کاربردهای متنوعی می باشد و در صنایع لباس و کیف های سنتی، کفش ها و وسایل تزئینی و هنر های دستی بسیار کاربرد دارد.

همچنین در دوخت پارچه تشکی ،پارچه بالش، کوسن، و مبل و صندلی نیز استفاده می شود. برای اپیلاسیون بدن و پاها نیز کاربرد دارد. امروزه با توجه به گسترش واردات و وسایل خارجی در هنگام خرید حتما به نام و برند شرکت تولیدی آنها توجه کنید و بهتر است برندهای تضمین شده ایرانی را خریداری کنید.

صادرات کلی پارچه متقال لباس

صادرات کلی پارچه متقال لباس سایت حاضر توزیع کننده پارچه خام و متقال کیلویی به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور می باشد. همچنین این محصولات را در بسته بندی های مختلف به سایر کشورهای جهان و همسایه نیز صادر می‌کند. قیمت پارچه های ما نسبت به نمونه های موجود در مغازه ها بسیار مناسب‌تر است زیرا این پارچه ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه می کنند.

برای خرید پارچه مطمئن، کاملاً طبیعی، ارزان، باکیفیت و مرغوب بهتر است به سایت ما مراجعه کنید و انواع پارچه های موردنظر خود را در هر نقش و طراحی و جنس خریداری کنید. برای خرید فقط کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید و شیک ترین و بهترین پارچه های نخی را از ما بخواهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما