فروش کلی پارچه متقال سفید پنبه ای

فروش کلی پارچه متقال سفید پنبه ای در بیشتر بازارهای تقاضا و عرضه این محصولات موجود میباشد. این مراکز فروش به دلیل این که محصولات خود را عمده و کلی عرضه می کنند معمولا تخفیفات بسیار مناسبی برای خریداران در نظر گرفته اند. مصرف کنندگان می توانند بدون محدودیت در انتخاب هر نوع پارچه ای را که نیاز داشته باشند در این مراکز فروش خریداری کنند. البته در این مراکز فروش معمولا پارچه های متقال سفید با ضمانت کیفیت به خریدار تحویل داده می شود

فروش کلی پارچه متقال سفید پنبه ای

پارچه متقال به هیچ عنوان پرز نمی دهند

پارچه متقال به هیچ عنوان پرز نمی دهند یکی از ویژگی‌های پارچه متقال این است که به هیچ عنوان پرز نمی دهند. به دلیل اینکه متقال پارچه ای میباشد که تحت هیچ شرایطی پرز نمی دهد از این محصول می‌توان به عنوان یک دستمال گردگیری و نظافت استفاده نمود چون کیفیت بسیار بالایی دارد و در اثر شستشو به هیچ عنوان مرغوبیت خود را از دست نمی‌دهد.

این پارچه ها معمولاً رطوبت و آب را خیلی سریع به خود جذب می کند و آبگیری بسیار بالایی دارند و البته هنگامی که به عنوان یک دستمال گردگیری استفاده می شود بر روی آیینه و شیشه ها هیچ رد و لکی ایجاد نمی کند. سطح پارچه های متقال بسیار صاف می باشد و هیچ پرزی ایجاد نمی‌شود حتی در اثر شستشوهای مکرر کیفیت خود را از دست نمی‌دهند.

پارچه های متقال معمولاً برای دوخت انواع لباس‌های ورزشی استفاده می شود چون لباسهای ورزشی در اثر فعالیت بوی نامطبوع به خود می‌گیرند باید به طور مکرر شستشو داده شود و اگر از پارچه های متقال برای دوخت این لباس ها استفاده شود پرزی در اثر شستشو بر روی سطوح آن ایجا نمی شود و لباس ها کیفیت خود را از دست نمی‌دهند. شایان ذکر است در هنگام شستشوی پارچه متقال حتماً از آب ولرم و همینطور شوینده های مناسب این پارچه استفاده نمایید.

صادرات کلی پارچه متقال سفید باکیفیت

صادرات کلی پارچه متقال سفید باکیفیت صادرات کلی پارچه متقال سفید باکیفیت به بسیاری از کشورهای خارجی که این محصولات را به صورت عمده سفارش داده اند انجام می‌گیرد. این صادرات علاوه بر ارسال این محصولات معمولا پارچه متقال لباس نیز آماده و ارسال می گردد. برای صادرات پارچه‌های متقال، این پارچه را در بسته‌بندی‌های بسیار محکم قرار می دهند تا در هنگام ارسال آسیبی به پارچه ها وارد نشود.

علاوه بر صادرات پارچه متقال، دیگر پارچه ها با مدل های گوناگون و البته در طرحها و رنگهای بسیار متنوع به کشورهای متقاضی ارسال می گردد. شایان ذکر است قیمت پارچه متقال ضخیم با توجه به وزن آن نسبت به پارچه های متقال ظریفتر بیشتر می باشد، شایان ذکر است این محصولات با کیفیت بسیار بالا به کشورها ارسال می گردد تا رضایت آنها را کسب نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما