فروش کلی پارچه متقال ایرانی

کارخانجات نساجی با تولید و فروش کلی پارچه متقال ایرانی، در صدد تامین نیازهای بازار داخلی برآمده اند. ضمن تقاضای بسیار بالا، فروش کلی صرف نظر از حذف هزینه های واسطه ، بهترین گزینه برای معاملات داخلی و خارجی است. در این نوع فروش پارچه ضخیم عمده عموما به صورت طاقه ای عرضه می شود.

فروش کلی پارچه متقال ایرانی

مشخصات کامل پارچه متقال ایرانی

مشخصات کامل پارچه متقال ایرانی پارچه متقال ساده ترین اما پرمصرف ترین نوع پارچه هاست. این پارچه با مصارف بالایی که دارد به صورت سفید و کاملا خام عرضه می شود.هیچ نوع رنگ آمیزی بر روی این پارچه ها انجام نمی شود همانطور که گفتیم برای کاربردهای گوناگون به شکل سفید وارد بازار می شوند. خام بودن پارچه ، دامنه ی کاربردهای آن را نیز وسیع تر کرده و سبب شده افراد بتوانند برای استفاده های متعدد و فراوان از این پارچه بهره ببرند.

در بازار انواع پارچه های متقال وارداتی روسی و ترکمنی و….. وجود دارد اما دراین مطلب سعی داریم درباره خصوصیات بارز متقال ایرانی صحبت کنیم. متقال ایرانی از نظر کیفیت و مرغوبیت در رتبه ی خوبی قرار دارد و سالهاست به عنوان یک کالای تجاری موفق، به سایر کشورها صادر می شود.

پارچه متقالی که در ایران تولید می شوند جنس آنها گیاهی است به عبارتی ساختار الیاف آنها از پنبه می باشد و هیچ نوع الیاف مصنوعی در آنها به کار نرفته است.الیاف گیاهی پارچه متقال ایرانی قدرت جذب مایعات بسیار بالایی دارد در صورت خیس شدن به سرعت آب را در بافت خود جمع می کند برای همین برای نظافت و خیساندن از این پارچه ها استفاده می کنند. همچنین برای نقاشی روی بوم ،از این پارچه جهت جذب سریع رنگ ها بهره می گیرند.

متقال ایرانی پرز نمی دهد و پس از مدتی تار و پود آن به اصطلاح دون دون نمی شود .این پارچه تراکم خوبی دارد از این جهت ،محکم و مقاوم است . همچنین بسیار خنک است و در هوای گرم و آفتابی ،حرارت را به خود جذب نمی کند .پارچه متقال بسته به کاربردش ، دارای عرض های مختلف بین 90 سانت تا 200 سانتی متر می باشد.

استفاده به عنوان دستمال تنظیف ،ملافه ،رو بالشتی ،کفن ، تنپوش حجاج ، پوشاک ، مصارف بهداشتی (اپیلاسیون ) وغیره از دیگر کاربردهای این پارچه است.افراد همچنین برای خرید پارچه لباس در اغلب موارد( مانند آموزش خیاطی) این پارچه را انتخاب می کنند.

صادرات کلی پارچه متقال تمام پنبه

صادرات کلی پارچه متقال تمام پنبه پارچه متقال تماما پنبه از جمله بهترین و پرتقاضاترین پارچه های متقال است که سالانه به صورت انبوه در داخل کشور تولید می شود و به کشورهای دیگر بالاخص به کشورهای مسلمان برای استفاده های آئینی صادر می گردد.امروزه تجار و بازرگانان داخلی از پارچه متقال ایرانی در امر صادرات بسیار راضی می باشند چرا که متقال ایرانی درجه یک بوده و در بین همتایان خود ، برتر بودن خود را ثابت کرده است و توانسته است به یک کالای پرسود در حوزه ی تجارت تبدیل شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما