فروش پارچه متقال نخی کاپیتال تکس

پارچه دارای انواع بسیار گوناگونی می باشد. پارچه ها در هزاران طرح و رنگ به بازار فروش عرضه می شود. پارچه متقال نخی، یکی از انواع خام و پر مصرف پارچه می باشد که در صنایع مختلف، کاربرد فراوانی دارد.‌ فروش پارچه متقال نخی کاپیتان تکس، هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

فروش پارچه متقال نخی کاپیتال تکس

معرفی انواع پارچه متقال از نظر کاربرد

معرفی انواع پارچه متقال از نظر کاربرد با توجه به دنیای امروزی و مدرن شدن صنایع و تجهیزات، صنعت پارچه نیز دارای پیشرفت زیادی می باشد. دنیای پارچه به قدری گسترده و وسیع می باشد که انواع طرح ها و رنگ ها در آن وجود داشته و پارچه ها دارای جنس های متفاوتی هستند. برای دوخت هر نوع البسه که در نظر کاربر وجود داشته باشد، یک نوع خاص از پارچه وجود دارد. یکی از انواع پر کاربرد، شناخته شده و قدیمی که از دیرباز تا به امروز مورد مصرف قرار می گرفته، پارچه متقال می باشد.

این پارچه دارای جنس خاصی می باشد و نه تنها در صنعت پارچه کارایی بالایی دارد، بلکه در صنایع دیگر هم از جمله صنعت ساختمان سازی، آرایشی و بهداشتی، دوخت انواع البسه و محصولات خواب، محصولات بیمارستانی و بسیاری دیگر از صنایع مورد استفاده فراوان قرار می گیرد. پارچه متقال پارچه ای است که از نخ های بافته شده تشکیل شده است که روی آن ها هیچ کاری انجام نشده و در حقیقت خام می باشد. این پارچه می تواند از هر نوع و جنسی باشد.

پارچه درجه یک عمده متقال دارای قیمت مناسبی بوده و برای دوخت بسیاری از وسایل کاربرد دارد. این پارچه دارای مزیت های می باشد که آن را از بقیه پارچه جدا می کند. متقال پارچه ای است که به سبب بافتی که دارد، اجازه نفوذ آب در آن داده نمی شود. این مزیت بی نظیر ضد آب بودن باعث می شود مثلاً در صنعتی مانند خودرو سازی که نیاز به جمع آوری آب و روغن می باشد از پارچه متقال استفاده کنند.همین خصوصیت این پارچه باعث می شود که از آن در صنعت ساختمان سازی که نیاز به جنسی از پارچه است که در مقابل گرمای زیاد از خود مقاومت نشان دهد و زود نسوزد، استفاده کنند.

قیمت پارچه متقال نرم

قیمت پارچه متقال نرم پارچه متقال پارچه ای است که به دو دسته پارچه ی نرم و سخت تقسیم می شود. درجه نرمی و سفتی آن نیز بستگی به بافت و تراکم پارچه دارد. قیمت پارچه متقال نرم، به عوامل زیادی بستگی دارد. به طرح پارچه، نوع و کیفیت آن وابسته می باشد. مقدار خرید پارچه متقال به صورت کلی یا جزئی، بسته به این که برای چه کاری مورد مصرف قرار می گیرد و در چه صنعتی از آن استفاده می شود، با هم فرق می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما