فروش پارچه متقال عرض 3 متر

فروش پارچه متقال عرض 3 متر در بسیاری از بازارهای فروش شهرهای مختلف کشور انجام می گیرد. در این مراکز فروش، فروشندگان محصولات خود را به صورت عمده و کلی به خریداران تحویل می دهند چون در این صورت می‌توانند تخفیفات ویژه و مناسبی را برای خریداران در نظر بگیرند و مشتریان بسیار زیادی خواهان این محصولات با تخفیف هستند. در این مراکز فروش پارچه متقال با بالاترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد و مصرف کنندگان می توانند بدون محدودیت هر نوع پارچه متقالی که نیاز داشته باشند را خریداری کنند.

فروش پارچه متقال عرض 3 متر

تفاوت های بین پارچه متقال با تترون

تفاوت های بین پارچه متقال با تترون تفاوت های بین پارچه متقال با تترون موجود میباشد که در این مطلب به برخی از آنها اشاره می‌کنیم و توضیحاتی را ارائه می دهیم. اصولا متقال و تترون هر دو از پارچه‌هایی می باشند که در صنعت مد و پوشاک بسیار استفاده می شوند، تفاوت های بین این دو موجود می باشد که به راحتی می توان این دو پارچه را تشخیص داد.

هنگامی که تترون را خریداری می نماییم، معمولا سطح بسیار صافی دارد که بعد از چند بار شستشو سطح پارچه دگرگون می شود و به دلیل اینکه مواد پلی استر در این پارچه های تترون جمع می‌شود پرزهایی بر روی سطوح این پارچه ایجاد می‌شود و کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد، پارچه های متقال مانند پارچه های تترون خیلی دارای سطح صافی نمی باشند ولی بر اثر شستشو معمولاً به دلیل این که از موادی مانند نخ و پنبه تشکیل شدند لطیفتر می شوند بی هیچ عنوان پرزی بر روی سطوح این پارچه ایجاد نمی شود البته از دیگر ویژگی‌های برتر پارچه متقال این باشد که پارچه بسیار خنک و با وزن بسیار کم می باشد.

شایان ذکر است هم پارچه تترون و هم پارچه متقال برای دوخت انواع ملحفه ها و روتشکی استفاده می‌شود و پارچه متقال به دلیل اینکه بر سطوح آن هیچ پرزی ایجاد نمی‌شود برای دستمال های نظافت و گردشگری بسیار مناسب است ولی چون پارچه های تترون این ویژگی را ندارند برای دستمال های گردگیری نیز مناسب نمی باشند.

قیمت پارچه متقال بوم نقاشی

قیمت پارچه متقال بوم نقاشی قیمت پارچه متقال بوم نقاشی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که یکی از این عوامل مرغوبیت و مواد اولیه به کار برده شده در این پارچه ها می باشد. پارچه متقال عمده صادراتی به صورت کلی و گسترده به کشورهای خارجی بسیار زیادی صادر می گردد و به همین دلیل قیمت نهایی آن برای مشتریان خارجی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. در سطح شهرها معمولاً فروشگاه پارچه متقال ضخیم به صورت گسترده به فعالیت خود ادامه می‌دهد و انواع پارچه ها با کیفیت های متفاوت به مشتریان عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما