فروش ویژه پارچه متقال خام

پارچه ها دارای انواع و اقسام گوناگون و متنوع بوده و در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند. با توجه به پیشرفت علم و صنعت، در دنیای پارچه نیز پیشرفت های زیادی به وجود آمده است. پارچه متقال خام، یکی از قدیمی ترین و پرکاربرد ترین پارچه های است که در بازار فروش پارچه موجود می باشد. فروش ویژه پارچه متقال خام، این امکان را به وجود می آورد که کاربر، این پارچه را با قیمت مناسب تر خریداری نماید.

فروش ویژه پارچه متقال خام

چند ویژگی مهم پارچه متقال خام

چند ویژگی مهم پارچه متقال خام پارچه متقال خام پارچه ای است که هنوز هیچ عملیاتی مانند طرح و رنگ، بر روی آن انجام نگرفته است و می تواند از هر نوع و یا هر جنسی باشد. به عنوان مثال، پارچه متقال پنبه ای، متقال ویسکوز و متقال فلامنت، فقط چند نوع از این پارچه می باشند. از دیر باز از این پارچه به سبب مزیت هایی که دارد، استفاده های زیادی می شده است. با توجه به ایجاد صنایع مختلف، کاربرد این پارچه نیز بیشتر شده است.

بسیاری از افراد فکر می کنند، از پارچه متقال خام فقط برای دوخت و دوز، البسه و نهایتا، انواع آستر رختخواب استفاده می شود. اما این پارچه دارای بافتی است که در صنایع مختلف مورد مصرف فراوان دارد. پارچه متقال، در صنایع ساختمان سازی، آرایشی و بهداشتی، خودرو سازی، بیمارستانی و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد. این پارچه خام، به دلیل داشتن مزیت های زیادی که دارد، آن را از بقیه پارچه ها جدا می کند.

پارچه متقال پارچه ای است که به سبب بافتی که دارد، آب را از خود عبور نمی دهد و نسبت به آب و مایعاتی مانند روغن غیر قابل نفوذ می باشد. این ویژگی منحصر به فرد پارچه متقال، باعث می شود در صنعت خودرو سازی که آب و روغن زیادی باید جذب و جمع آوری شود، کارایی زیادی داشته باشد. در ضمن این محصول بافتی دارد که در برابر گرمای زیاد شکل اصلی خود را از دست نداده و زود از بین نمی رود.این ویژگی مهم، باعث می شود که در صنعت ساختمان سازی از آن به عنوان یک عایق استفاده شود.

پخش کنندگان پارچه متقال سفید

پخش کنندگان پارچه متقال سفید پارچه متقال سفید از تمام انواع پارچه های رنگی متقال کاربرد بیشتری دارد. از این پارچه به سبب بافت سفت و سختی که دارد، به عنوان آستر و زیره ی رختخواب استفاده می شود. نوع سفید آن در صنعت آرایشی و بهداشتی، به عنوان پارچه اپیلاسیون استفاده می شود. پخش کنندگان پارچه متقال سفید، آن را در اختیار پارچه فروشی ها و تمام صنایعی که از آن استفاده می کنند‌، قرار می دهد. این پارچه از جنس نخ تهیه شده است و نرخ پارچه نخی، به عواملی زیادی از قبیل طرح و رنگ و کیفیت محصول بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما