فروشگاه پارچه متقال کتان

پارچه متقال نوعی پارچه بسیار مقاوم و نخی می باشد که برای مصارف تشک، کیف، کفش، مانتو و ساک از آن استفاده می نمایند. پارچه متقال رنگ سفیدی دارد. این پارچه انواع مختلفی از جمله کتان، پنبه و غیره دارد که به خاطر پرز ندادن و جذب رطوبت بالا برای مصارف زیادی به کار برده می شود. فروشگاه پارچه متقال کتان به روش های مختلفی این منسوجات را به فروش می رساند افراد می‌توانند به راحتی با مراجعه به این فروشگاه آن را تهیه نمایند.

فروشگاه پارچه متقال کتان

بررسی کیفیت پارچه متقال کتان

بررسی کیفیت پارچه متقال کتان پارچه متقال جزء پارچه کرباس است ولی بسیار لطیف تر می باشد. این پارچه به عنوان بهترین پارچه شناخته شده است و محبوبیت زیادی در میان افراد مختلف دارد. پارچه متقال کتان از نظر کیفیت سطح قابل قبولی دارد که در ادامه به بررسی کیفیت پارچه متقال کتان می پردازیم.

پارچه متقال میزان آبرفت بسیار پایینی دارد به همین خاطر افراد زیادی همواره در صدد هستند که برای مصارف مختلف خود از این پارچه استفاده کنند. این پارچه میزان ضخامت خوبی دارد که مدت ماندگاری زیادی دارد و در مقابل شستشو مدام هیچ تغییری نخواهد داد. پارچه متقال کتان از نظر گرمایشی نیز سطح بسیار خوبی دارد.

این پارچه عرض مناسبی دارد که با توجه به آن قیمت گذاری می شود. علاوه بر رنگ، اندازه، ضخامت و آبرفت این پارچه بسیار نرم است و اصلا حساسیت زا نمی باشد به همین خاطر بسیار پر فروش می باشد. این پارچه برای صنایع دستی هم استفاده می شود و چون حالت کشسانی بسیار پایینی دارد.

مقاومت آن نسبت به دیگر پارچه متقال ۲ الی ۳ برابر بیشتر است مورد استفاده فراوان قرار گرفته می شود. برای اینکه از کیفیت بهترین پارچه متقال اطمینان خاطری داشته باشند باید آن را لمس نموده و به تار و پود آن توجه زیادی کنند جنس این پارچه در کیفیت آن بسیار مهم است.

فروشنده پارچه متقال ضخیم

فروشنده پارچه متقال ضخیم پارچه متقال جزء ارقام صادراتی به حساب می اید چون از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است. این پارچه چون ضخیم است و فروشنده از اصل بودن ان آگاهی لازم را دارد به عنوان کالای صادراتی به کشور های مختلفی صادر می کند. این پارچه جزء نیاز هایی است که امروزه در هر پارچه فروشی ارقام مختلفی از ان از ضخیم تا نازک وجود دارد.

صادرکنندگان پارچه ارزان از طریق فروشنده های مختلفی که در هر شهری دارای مرجع و نمایندگی های فروش هستند پارچه متقال ضخیم را قیمت ارزان و مقرون به صرفه به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسانند.‌ از آنجا که از طریق وب سایت اقدام به فروش می کنند خریداران می توانند با اطمینان خاطر از این که این کالا صادراتی است و کیفیت خوبی دارد به صورت عمده تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما