فروشنده پارچه متقال ارزان

پارچه متقال پارچه ای استحکام بالا است که از الیاف ضخیم تشکیل شده است. به همین دلیل، تور و ابریشم سنگین تر از پارچه های متقال هستند و هیچ نوری نمی تواند از آنها عبور کند. وقتی پرده ای از این پارچه ساخته می شود، پرده پس از نصب صاف و در وضعیت مطلوبی قرار می گیرد و پس از نصب پرده نیازی به انتهای پرده نخواهید داشت؛ از این رو فروشنده پارچه متقال ارزان، این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع می کند.

فروشنده پارچه متقال ارزان

شناخت الیاف پارچه متقال

شناخت الیاف پارچه متقال

پارچه متقال معمولاً از 50٪ تا بیش از 70٪ نخ و الیاف پنبه برای تولید چنین پارچه هایی استفاده می شود. بقیه از الیاف مصنوعی ساخته شده اند. از آنجا که چاپ روی پارچه های کتان پنبه نتایج خوبی نمی دهد و تولید کنندگان پارچه همیشه از درصد الیاف مصنوعی در تولید پارچه هایی برای چاپ روی آن استفاده می کنند.

دلیل دیگر این است که پارچه های تمام پنبه معمولاً پس از شستشو تا ارتفاع یا ارتفاع تا 10 درصد شستشو می شوند و از آنجا که ارتفاع پرده ها در خانه به طور دقیق اندازه گیری می شود ، این آب باعث نارضایتی از ظاهر پرده ها می شود. سومین دلیل استفاده از الیاف مصنوعی ایجاد درخشش و زیبایی پس از چاپ روی پارچه است که باعث زیبایی دو برابر پرده ها می شود.

یکی از اصلی ترین روش های خرید پارچه متقال خرید آن است. در واقع فروش پارچه پارچه متقال سبک به این شکل هم به نفع فروشنده و هم به خریدار خواهد بود. این پارچه را می توان به صورت عمده خریداری و در اختیار متقاضیان قرار داد.

صادرات پارچه متقال ایرانی

صادرات پارچه متقال ایرانی

با این حال، با توجه به ویژگی هایی که در مورد پارچه متقاا گفته شد، بسیاری از ما فکر می کنیم که قیمت چنین پارچه ای با این شاخص ها باید بسیار بالا باشد. با این حال، مفید است بدانید که این پارچه در میان محصولات با قیمت بسیار مقرون به صرفه و همچنین از مواد درجه یک است. پارچه کتانی بسیار مقرون به صرفه است، به ویژه در مقایسه با سایر محصولات مشابه، که احتمالاً یکی از دلایل محبوبیت آن است.

طرفداران پارچه های متقال به خوبی می دانند که اگر قیمت پارچه بالا باشد، امید چندانی برای سودآوری وجود ندارد. به همین دلیل آنها می خواهند پارچه ایرانی بخرند و کیفیت و قیمت مناسب را با هم دریافت کنند. از این رو شرکت ما به عنوان یکی از پخش کنندگان پارچه ضخیم در زمینه عرضه پارچه متقال فعالیت دارد و این محصول را با قیمت به روز و منطقی به دست مشتری می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما