عرضه عمده پارچه متقال سبک

پارچه متقال سبک و خام است و هیچ فرایندی روی آن انجام نشده است و از جنس نخ و پنبه است و بارزترین ویژگی آن عدم جذب رطوبت به دلیل مقاومت بالا و جنس پنبه ی آن است و به دلیل استفاده ی زیاد آن در روکشی لحاف و تشک، کفن میت، زائران حج عرضه ی آن به صورت عمده صورت می گیرد.

عرضه عمده پارچه متقال سبک

متقال مورد مصرف در تولید کفن میت

متقال مورد مصرف در تولید کفن میت همه ما می‌دانیم که خانه اصلی و ابدی ما این دنیا نیست و جای کوچک در دل خاک است و این مکان فقیر و ثروتمند نمی شناسد و همه در آنجا در یک سطح هستند و همگی را با لباسی ساده می پذیرد که آن هم پارچه متقال مورد استفاده در تولید کفن میت است.

پارچه ای که در کارخانه‌ ها که به آن رنگ، چاپ و طرح داده نشده باشد پارچه متقال می‌گوییم و این پارچه برای میت ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که این پارچه متقال خام است.سفیدی این پارچه و لطافت آن بهترین گزینه برای قرار دادن میت و پیچیدن دور تا دور بدن است که یادآور آرامش و پاک کردن تمام غصه و مشکلات این دنیا است.

پارچه متقال مورد مصرف در تولید کفن میت سفید رنگ و با جنسی نرم و لطیف و ساده است که این ویژگی های پارچه متقال باعث شده که مناسب به قرار دادن میت در آن باشد پارچه متقال کفن بدون هیچ رنگی مصنوعی تولید می‌ شود و ماده شیمیایی در آن استفاده نشده است چون پارچه نیاز به دوام و مقاومت نیست مثل جسم انسان با خاک سازگار شده و در طبیعت تجزیه می‌ شود که به آن پارچه چلوار نیز می‌ گویند.

مرجع خرید متقال 200 گرم

مرجع خرید متقال 200 گرم پارچه متقال دارای انواع جنس الیاف پنبه، پلی استر و … است که جنس پنبه مرغوب ترین پارچه متقالی است پارچه متقال بیشتر به عنوان زیره استفاده می‌ شود به عنوان مثال برای اینکه تشک، ملافه، بالش را روکشی کنیم اول با پارچه متقال پوشش می‌ دهیم بعد از آن پارچه اصلی را روی آن ها می دوزیم البته این پارجه در موارد دیگر نیز کاربرد دارد.

توزیع کننده پارچه باکیفیت پارچه متقال مرغوب نیز عرضه می کند و به همین دلیل مراجع خرید از این پارچه به صورت عمده دارند و در متر و گرم های مختلف به مشتری ها توزیع می کند یکی از گرم هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد پارچه متقال ۲۰۰ گرمی است چون عرض متقال ۲۰۰ گرم اکثرا ۲ متر است و تشک های مورد استفاده نیز به همین اندازه است و دیگر نیازی نیست که به حجم زیاد خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما