عرضه عمده پارچه متقال بوم نقاشی

پارچه متقال نوعی پارچه نخی است که دارای عرض های مختلفی می باشد و امروزه شاهد استفاده از آن برای کاربردهای مختلف هستیم. عرضه عمده پارچه متقال بوم نقاشی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین صورت می پذیرد تا مشتریان بتوانند به هر طریقی که برایشان راحت تر است اقدام به تهیه پارچه مرغوب عمده نمایند.

عرضه عمده پارچه متقال بوم نقاشی

انواع پارچه متقال براساس الیاف آن

انواع پارچه متقال براساس الیاف آن پارچه متقال جزو پارچه های سنگین به‌شمار می‌ رود. دلیل این امر هم بالا بودن گرماژ این پارچه ها می باشد. برای به دست آوردن این پارچه الیاف پنبه را با استفاده از دستگاه های مخصوصی می بافند. امروزه این پارچه برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از آن جمله می توانیم به استفاده از این پارچه برای تولید البسه مردانه و بوم نقاشی اشاره نماییم.

انواع مختلفی از پارچه متقال بر اساس الیاف آن در بازار وجود دارد که از آن جمله می توانیم به پارچه متقال پنبه ای، پارچه متقال کتان، الیاف مصنوعی، چادری و رنگ اشاره نماییم. پارچه های متقال پنبه ای به دلیل اینکه پر مصرف تر و پرکاربردتر هستند در بازار به مقدار انبوه تری یافت می‌ شوند.

این پارچه ها دارای گرماژ ها و عرض های مختلفی هستند و به تناسب آنها قیمتشان با یکدیگر متفاوت می باشد. از پارچه‌های متقال رنگی نیز برای دوخت لباس های مختلف زنانه، مردانه و بچه گانه استفاده می شود. علاوه بر این امروزه برای دوخت ملحفه خواب و درست کردن تشک از پارچه متقال بهره گرفته می شود.

این پارچه ها دارای تراکم بسیار بالایی هستند و به دلیل اینکه دارای خاصیت عدم پرزدهی می باشند مناسب ترین گزینه برای پاک کردن آینه و شیشه به شمار می روند. بهتر است برای تهیه این پارچه به فروشندگان معتبر مراجعه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت پارچه ای که تهیه می نمایید راحت باشد.

مرجع خرید پارچه متقال درجه یک

مرجع خرید پارچه متقال درجه یک وب سایت ما به عنوان مرجع خرید پارچه متقال درجه یک جزو پخش کنندگان پارچه کیلویی می باشد که اقدام به ارائه خدمات گسترده به مشتریان می نماید. لازم به ذکر است که مجموعه ما برای انجام این کار سعی کرده تا عکس های متنوع و گوناگونی را از این پارچه ها تهیه نماید و آن را در اختیار مشتریان قرار دهد.

لازم به ذکر است که قیمت های پایین مجموعه ما به دلیل عرضه مستقیم این پارچه ها می باشد و هیچ دلیلی بر پایین بودن کیفیت محصولات مجموعه ما نیست. در نتیجه خرید از مجموعه ما یک خرید اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد بود و برای مشتریان از چند جهت سود در بر دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما