صادرات کلی پارچه متقال لباس

پارچه‌های متقال از جمله پارچه هایی می باشد که دارای تاریخچه دیرینه است. در گذشته پارچه‌های متقال، تنها به صورت سفید تولید می گشت، اما امروزه با استفاده از دستگاه های مدرن، ایجاد رنگ و طرح های متنوع بر روی پارچه های متقال میسر گردیده است. پارچه‌های متقال از جمله پارچه های نخی میباشد که دارای کاربرد گسترده و وسیعی می باشد و توانسته در بسیاری از کارخانجات تولید پوشاک، سرویس خواب و.. راه یابد. تیم متخصص و حرفه ای ما در زمینه صادرات کلی پارچه متقال لباس فعالیت دارد.

صادرات کلی پارچه متقال لباس

کاربرد های پارچه متقال لباس

کاربرد های پارچه متقال لباس همانطور که بیان شد امروز پارچه‌های متقال در رنگبندی و طرحهای متنوع در بازار وجود دارد و برای تولید انواع روسری تونیک های زنانه و دخترانه و یا حتی لباسهای فرم استفاده می گردد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفاده از این پارچه باکیفیت برای تولید انواع لباس های بیمارستانی نیز رایج است. پارچه متقال دارای مزایای بسیاری می باشد که آن را از سایر پارچه های موجود در بازار متمایز نموده است. این پارچه ها به سبب جذب رطوبت و عدم پرزدهی دارای کیفیت بالایی است.

پارچه های متقال دارای وزن سبک هستند و به این علت استفاده از آن راحت می باشد و در عین حال دارای مقاومت و کیفیت بالایی هستند و می‌تواند گزینه مناسبی برای تولید انواع لباس باشد. مواد اولیه به کار رفته در تولید این پارچه به گونه‌ای است که برای فصول گرم سال بسیار مناسب است و باعث جذب رطوبت بدن میگردد، همچنین اتو کردن آن به راحتی و سهولت انجام می‌پذیرد.

پارچه متقال از جمله پارچه های مناسب برای گردگیری و نظافت نیز می باشد و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، استفاده از پارچه متقال را باید به عنوان یکی از بهترین پارچه های تمیز کاری در نظر گیرند. علاوه بر این پارچه متقال برای تولید انواع کیسه، از جمله کیسه نان و سبزی و تولید انواع ملحفه نیز استفاده می گردد و به عنوان آستر تشک و لحاف نیز کاربرد فراوانی دارد. این محصول بی نظیر همچنین یکی از پارچه های مورد استفاده در زمینه اپیلاسیون نیز می باشد.

شرکت پخش پارچه متقال مانتویی

شرکت پخش پارچه متقال مانتویی عمده فعالیت ما در شرکت پخش پارچه لباس متقال مانتو می باشد و مفتخریم از توزیع کنندگان پارچه خام متقال در سطح کشور نیز باشیم و محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی به بازار ارائه کنیم. این مجموعه محصولات خود را با برندهای نیک بافت یزد و کاپیتال تکس به بازار عرضه می‌کند و توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در سطح کشور و در بین رقبای دیگر پیدا نماید و رضایت مشتریان را در جهت استفاده از این پارچه ها حاصل گرداند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما