صادرات کلی پارچه متقال سفید باکیفیت

پارچه های نخی در طیفی بسیار گسترده و از انواع نخ تولید می شوند و پارچه متقال سفید باکیفیت یکی از انواع این کالا است. پارچه متقابل سفید در واقع پارچه ای خام محسوب می شود که طرح یا رنگی ندارد این پارچه به دلیل خصوصیات عالی و ویژه ای که دارد از بازار خرید و فروش داخلی و خارجی عالی برخوردار است و صادر کننده این کالا را به صورت صادرات کلی در اختیار مصرف کننده خارجی قرار می دهد.

صادرات کلی پارچه متقال سفید باکیفیت

منظور از پارچه متقال چیست؟

منظور از پارچه متقال چیست؟ پارچه متقال از تار و پود نخ های طبیعی و از جنس پنبه بافته شده است که متقال ساده و بی رنگ را متقال خام می گویند و این پارچه به همین صورت مصرف بسیار زیادی دارد پارچه متقال خصوصیات بسیار زیادی دارد که همین ویژگی ها سبب شده تا این کالا از بازار عرضه و تقاضای بسیار بالا برخوردار باشد.

مهمترین خصوصیت پارچه متقال این است که این پارچه به هیچ عنوان پرز نمی دهد و همین عامل سبب شده تا از متقال سفید به عنوان بهترین کالا برای دستمال های گردگیری و آشپزخانه استفاده شود زمانی که شما از پارچه متقال برای نظافت لوازم منزل یا شیشه استفاده می کنید هیچ ردی از خود روی شیشه یا لوازم باقی نمی گذارد و به همین جهت از این پا چه برای این کار بسیار استفاده می شود.

متقال پارچه ای مقرون به صرفه و بسیار سبک و خنک است و به همین علت بسیاری از بانوان به عنوان گزینه ای عالی از پارچه متقال مانتویی برای دوخت مانتو های بهاره و تابستانی استفاده می کنند البته این پارچه در تولید انواع کار های دستی مثل کیف های تزئینی یا خرید نیز کالایی عالی است متقال ظریف و نازک بهترین پارچه برای دوخت کیسه نان و کیسه انواع سبزیجات است.

کارخانه تولید پارچه متقال سفید متری

کارخانه تولید پارچه متقال سفید متری کارخانه تولید پارچه متقال سفید متری را در اندازه بسیار زیاد تولید و این پارچه عالی و با کیفیت را برای مصارف مختلف در اختیار تمام مصرف‌ کنندگان قرار داده است انواع پارچه متقال از قیمتی بسیار عالی برخوردار است و شما می توانید این پارچه را با قیمت تمام شده درب کارخانه تهیه نمایید.

تولید پارچه متقال ضخیم یکی از بهترین نمونه های این پارچه است که از خرید و فروشی خوب برخوردار است اگر به این کالا نیاز دارید خرید خود را به صورت حضوری در مراکز فروش انجام دهید و یا از خرید به صورت مستقیم و بی واسطه کالا استفاده نمایید در واقع با این نمونه خرید شما می توانید پارچه متقال را با قیمت تمام شده درب کارخانه خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما