صادرات عمده پارچه متقال به ترکیه در طرح و رنگ های متنوع

متقال پارچه ای نخی از جنس کرباس می باشد. این پارچه جنسی لطیف دارد. پرز نمی دهد و به راحتی اتو می شود. متقال به دلیل جذب رطوبت و جنسی که دارد، برای گردگیری و نظافت بسیار مناسب است. روی آن هیچ نوع چاپ و طرحی وجود ندارد و به راحتی دوخته می شود. از متقال استفاده های زیادی می شود. مثلا برای ساخت بادبان های کشتی و قایق، چادر مسافرتی، چادر کامیون، پوشاک، انواع ساک دستی و… از این پارچه می توان استفاده کرد. پارچه متقال از جمله پارچه هایی است که از سال 1340، صادرات آن به کشورهای دیگر رواج داشته است. مخصوصا پارچه متقال پنبه ای، به دلیل مرغوبیت پنبه ی استفاده شده در تولید آن، از بازار خوبی برخوردار است. صادرات عمده پارچه متقال به ترکیه و آذربایجان، رونق خوبی دارد. 

صادرات عمده پارچه متقال به ترکیه در طرح و رنگ های متنوع

صادرات عمده پارچه متقال درجه یک به ترکیه

صادرات عمده پارچه متقال درجه یک به ترکیهپارچه متقال بر اساس نوع کاربردی که دارد از مواد خاصی تولید می شود. از جمله مواد اولیه به کار رفته در آن می توان به پنبه، کتان و الیاف مصنوعی اشاره کرد.پارچه متقال پنبه ای مهم ترین و پر طرفدار ترین نوع پارچه متقال صادراتی است.

کارخانه های تولید انواع پارچه در سراسر کشور وجود دارند. تولید کنندگان اصلی پارچه متقال، اصفهان و یزد می باشند. حجم صادرات پارچه متقال به تولید آن بستگی دارد. کشورهای زیادی از جمله افغانستان، پاکستان، آذربایجان، ترکیه و… پارچه ی متقال ایرانی درجه یک را به کشور خود وارد می کنند. از کشور های مهم بازار صادرات الیاف و پارچه، ترکیه می باشد. 

تولید و فروش پارچه متقال مرغوب

تولید و فروش پارچه متقال مرغوبپارچه متقال نخی، در صنایع مختلفی مثل پوشاک، صنایع دستی و… به کار برده می شود. خرید پارچه متقال ایرانی در سراسر جهان، رونق چشم گیری یافته است و این موضوع تولید کنندگان ایرانی را تشویق به تولید عمده این کالا کرده است. قطب مهم تولید پارچه متقال در ایران، شهر های یزد و اصفهان می باشد. برای اطلاع و شناخت در مورد تولیدی و کارخانه های پارچه متقال، می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید.

پارچه های متقال در سال های گذشته، به صورت خام تولید و عرضه می شدند. اما امروز انواع پارچه متقال رنگی و سفید با جنس های مرغوب و متناسب با نیاز استفاده کننده، به بازار ارائه می شوند. مثلا از پارچه متقال سفید برای بوم نقاشی استفاده می کنند. 

بهترین پارچه متقال، پارچه ای است که الیاف پنبه داشته باشد. هر چقدر درصد پنبه موجود در آن بیشتر باشد، پارچه باکیفیت تر است.  پارچه متقال را به صورت فله ای، طاقه ای و کیلویی خرید و فروش می کنند.

خرید اینترنتی پارچه متقال جهت صادراتی

خرید اینترنتی پارچه متقال جهت صادراتیبه دلیل پیشرفت تکنولوژی، امروزه بیشتر خرید و فروش ها از طریق اینترنت صورت می پذیرد. فروش پارچه متقال در انواع جنس ها و رنگ ها نیز، هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می گیرد.

تقریبا همه مراکز فروش اجناس با کیفیت و درجه یک خود را با ذکر مشخصات و عکس آن، جهت فروش عمده و خرده یا صادرات به خارج از ایران، در وب سایت های خود قرار داده اند. خریداران محترم می توانند با صرف هزینه و زمانی کم، سری به این وب سایت ها زده و پارچه متقال مورد نظر خود را ببینید و سفارش دهید.

آخرین قیمت روز پارچه متقال

آخرین قیمت روز پارچه متقالقیمت پارچه متقال، به نوع و کیفیت و مرغوبیت الیاف به کار رفته در آن، بستگی دارد. تمام تولیدی ها و فروشگاه های تولید محصولات پارچه و همچنین پارچه متقال، لیست قیمت خود را متناسب با نوع پارچه در اختیار مشتری قرار می دهند. اما به دلیل راحتی کار مشتریان عزیز، اکثر مراکز فروش اقدام به راه اندازی صفحات مجازی و وب سایت های خرید و فروش آنلاین کرده اند. که مشتریان عزیز در هر زمان و مکان با مراجعه به این صفحات می توانند از قیمت های انواع پارچه به صورت آنلاین باخبر شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما