شرکت صادرات پارچه متقال تشکی

امروزه تولیدکنندگان ایرانی با بهره گیری از دستگاه های مدرن و پیشرفته و به کار گیری نیروهای کارآزموده اقدام به تولید پارچه متقال و ارائه آن به بازار نموده اند. این تولیدکنندگان به قدری کیفیت محصولاتشان بالاست که نه تنها در بازارهای داخلی، بلکه در بازارهای بین‌ المللی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. به همین خاطر شرکت صادرات پارچه متقال تشکی اقدام به عرضه این محصول در بازارهای بین المللی می کند.

شرکت صادرات پارچه متقال تشکی

بررسی سایز بندی پارچه متقال

بررسی سایز بندی پارچه متقال پارچه متقال یکی از پارچه های کرباس به شمار می‌رود که بافت لطیفی دارد و برای تولید آن از پنبه و نخ استفاده شده است. این پارچه دارای وزن سبکی است و بسیار خنک می باشد. یکی از خصوصیت های مهم پارچه متقال عدم پرزدهی آن می‌باشد که سبب شده امروزه از آن استفاده های بسیار زیادی شود.

اگر بخواهیم به بررسی سایز بندی پارچه متقال بپردازی می‌توانیم این موضوع را عنوان کنیم که به دلیل استفاده های متفاوتی که از این پارچه می‌شود تولید کنندگان آن سعی کرده اند تا این پارچه را در عرض های گوناگون به بازار ارائه نمایند تا مشتریان به تناسب نوع کاربری خود اقدام به خرید عرض مناسب کنند.

پارچه هایی که دارای عرض ۲ متر هستند معمولاً به عنوان روتختی مورد استفاده قرار می گیرند و پارچه‌هایی که از عرض کمتری برخوردارند برای کاربردهای دیگر نظیر تولید لباس استفاده می‌شوند. بسیاری از افراد نیز با از پارچه متقال برای تمیز کردن محیط منازل خود استفاده می کنند.

لازم به ذکر است که پارچه فوق دارای قابلیت اتو کشی بسیار آسان و راحتی می باشد و به راحتی می توانید کار شستشوی آن را انجام دهید. به دلیل دوخت بسیار راحتی که پارچه متقال دارا می باشد امروزه با استفاده از این پارچه محصولات مختلفی نظیر انواع مختلف کالای خواب تولید می‌شود. تولید پارچه لباس در داخل کشور به صورت انبوه انجام می شود تا نیاز مشتریان داخلی به تامین این پارچه‌ها به درستی پاسخ داده شود.

کارخانه پارچه متقال عمده

کارخانه پارچه متقال عمده کارخانه پارچه متقال عمده با تولید پارچه خنک عمده در حجم انبوه در طرح های متنوع و ارائه آن به بازار موجب شده تا نیاز مشتریان به این پارچه های شیک و زیبا برای تولید انواع لباس مرتفع شود. علاوه بر این به دلیل این که این پارچه ها علاوه بر کشور ایران، در دیگر کشورهای دنیا نیز از طرفدارانی برخوردار می باشد، در نتیجه این امر موجب شده تا امروز شاهد فروش این پارچه ها در بازارهای بین‌ المللی نیز باشیم. صادرات این محصول به سایر نواحی دنیا توانسته ارز بسیار زیادی را به کشور وارد کند و این امر رونق اقتصادی کشور را به دنبال داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما