سفارش پارچه متقال تمام پنبه

پارچه متقال تمام پنبه، یکی از انواع پارچه های طبیعی به حساب آمده که معمولاً به رنگ سفید می‌باشد.این پارچه از انواع پارچه های خام به حساب می‌آیند و رنگرزی و چاپ روی آن انجام نگرفته است. پارچه متقال جنس لطیفی داشته و به عنوان رویه اولیه جهت تشک ها، بالش و غیره مورد استفاده می باشد. چنانچه قصد سفارش این محصول را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

سفارش پارچه متقال تمام پنبه

مشخصات بهترین نوع پارچه متقال تمام پنبه

مشخصات بهترین نوع پارچه متقال تمام پنبه پارچه های خام متقال از انواع پارچه های کرباس به حساب می‌آیند اما نسبت به پارچه‌های چلوار یا کرباس از لطافت و نازکی بیشتری برخوردار می باشند. از آنجا که تمام بافت پارچه از نخ و پنبه تشکیل شده این پارچه ها دارای سبکی و خنکی خوبی می باشند.

از پارچه های متقال به عنوان روکش در تشک های پشمی و پنبه یا انواع بالش به ویژه بالش های پر می توان استفاده کرد. یکی از مهمترین کاربردهای پارچه های متقال استفاده به عنوان پارچه تنظیف می باشد. پارچه متقال معمولاً پرز نمی‌دهد و از قدرت آبگیری خوبی نیز برخوردار است، به همین علت بسیار جهت تمیز کاری و نظافت مناسب می باشد. از پارچه های متقال می توان در تهیه انواع کیسه های برنج و کیسه های پارچه ای نیز استفاده نمود. استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای با این الیاف ضمن سبکی کمک بسیار بزرگی به حفظ محیط زیست می نماید. از پارچه متقال تمام پنبه جهت اپیلاسیون نیز می توان استفاده نمود.

بهترین نوع متقال همان انواع تمام پنبه ای می باشد چرا که الیاف پنبه ای و طبیعی در تماس با بدن حساسیت ایجاد نکرده و برای همه به ویژه کودکان مناسب می باشند. اما انواع دیگر متقال که از پلی استر یا فلامنت در آن استفاده می شود نیز کاربردهای خاص خود را دارند.

گرم پارچه میزان تراکم بافت و تار و پود پارچه می باشد و پارچه متقال 240 گرم یکی از پرکاربردترین انواع متقال بوده که در عرض های مختلف ارائه می گردد.

مرکز خرید پارچه متقال تشکی

مرکز خرید پارچه متقال تشکی پارچه متقال با داشتن الیاف طبیعی و پنبه، جهت دوخت انواع تشک بسیار مناسب می باشد. چرا که این الیاف طبیعی از تعرق جلوگیری کرده و از خنکی و نرمی خوبی برخوردار می باشند. همچنین دوام و مقاومت این پارچه ها بالا بوده و به راحتی پاره نمی شوند.

توزیع کنندگان پارچه ضخیم، انواع مختلفی از متقال تمام پنبه، یا پنبه و پلی استر، چلوار و کرباس را به بازار ارائه می نمایند که مصرف کنندگان، این محصولات را جهت مصارف خود به صورت عمده یا خرد تهیه می نمایند.

این مجموعه با ارائه انواع با کیفیت متقال از کارخانجات نیک بافت یزد و کاپیتال تکس محصولات خود را با مناسب ترین قیمت ارائه می نماید. امکان فروش اینترنتی محصولات از سراسر کشور میسر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما