خرید پارچه متقال صنعتی نیک بافت یزد

یزد از دیرباز یکی از قطب های مهم تولید کننده پارچه بوده و هست. مجموعه ما یکی از بزرگترین و مشهورترین تولیدکنندگان در زمینه پارچه متقال صنعتی است. اگر قصد دارید پارچه متقال تهیه کنید خرید پارچه متقال صنعتی نیک بافت یزد را به شما پیشنهاد می کنیم. این نوع پارچه که مورد استقبال ویژه مردم است و طرفداران بسیاری دارد، در مجموعه ما به دو صورت عمده و جزئی به فروش می رسد و در تلاش است که محصولی در خور علاقمندان خود تولید کند. با انتخاب شرکت ما دیگر لازم نیست که وقت خود را در بازار ها تلف کنید، شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما محصول خود را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید پارچه متقال صنعتی نیک بافت یزد

متقال چه ویژگی هایی دارد؟

متقال چه ویژگی هایی دارد؟ متقال از جمله پارچه های نخی می باشد که بسیار لطیف است چرا که جنس آن از پنبه و کتان می باشد. ساده و زیبا است و در انواع طرح ها و رنگ های متنوع موجود می باشد. این پارچه به علت تحمل وزن و فشار بالا برای ساخت ساک دستی به کار می رود. پارچه متقال برای اپیلاسیون بسیار مناسب است زیرا که فرد را از بیماری های پوستی در امان نگه می دارد. این پارچه برای بسیاری از مصارف دیگر از جمله کفن و آسترکشی لحاف و … نیز استفاده می گردد.

به چند مورد از ویژگی های متقال اشاره می شود:

  • وزن این پارچه سبک است
  • به راحتی قابل دوخت و اتوکشی است
  • به علت جنس خوبی که دارد پرز نمی دهد و برای گردگیری بسیار مناسب است
  • پارچه متقال به دلیل اینکه خود از جنس طبیعت است به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند و به طبیعت باز می گردد.
  • جاذب رطوبت است

فروش پارچه متقال عرض 3 متر

فروش پارچه متقال عرض 3 متر فروش پارچه متقال عرض 3 متر در مجموعه ما انجام می گردد. به واسطه این مجموعه شما می توانید با تضمین کیفیت بهترین پارچه متقال نخی را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. خرید این محصول از شرکت برای سراسر ایران قابل امکان است همچنین یادآور می شود که فروشندگان مجموعه ما در زمینه عرضه پارچه ضخیم مشاوره لازم را داده و پشتیبانی می کنند و با قیمتی مقرون به صرفه خدماتشان را ارائه می دهند.

شما می توانید در کوتاهترین زمان به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را اعلام کنید و پس از ثبت سفارش شما، محصول خود را در هر جای ایران که حضور دارید و همچنین مشتریان ما در خارج از ایران نیز ارسال و پست می گردد. مجموعه ما افتخار می کند که با درآمیختن علم و تجربه بهترین محصول را به خانه های شما دوستان عزیز اضافه کند و همیشه اصل بر رعایت حقوق مشتریان محترم بگذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما