خرید عمده پارچه متقال خنک

پارچه متقال خنک از پرکاربردین پارچه ها محسوب میشود امروزه در تولید این پارچه علاوه بر نخ پنبه از پلی استر و غیره نیز استفاده می شود. کسانی که به طور عمده قصد خرید این پارچه متقال با کیفیت را دارا هستند می توانند از آسانترین راه خرید یعنی مراجعه به اینترنت استفاده کنند و اقدام به خرید نمایند. .

خرید عمده پارچه متقال خنک

شناخت خصوصیات پارچه متقال خنک

شناخت خصوصیات پارچه متقال خنک

پارچه متقال در میان انواع پارچه ها ز پر مصرف ترین پارچه ها ی است که برای منازل خریداری می شود. زیرا از این پارچه برای دوخت ملحفه ها از جمله تشک و متکا استفاده می شود متقال از جنس نخ پنبه بافته شده است نخ پنبه دارای خصوصیات عالی می باشد که همه ی آن خصوصیات را پارچه های متقال در خود دارند.

یکی از بارزترین خصوصیات پارچه متقال قدرت جذب رطوبت آن است این امر از این رو حائز اهمیت است که رطوبت پشم و پنبه را به خود می گیرد و باعث خنک شدن رختخواب می شود خنک شدن رختخواب عامل اصلی سالم ماندن آنها است چرا که از پوسیدگی، نم گرفتی و بید زدگی الیافت درون تشک جلوگیری می کند.

پارچه تفال خنک و سبک می باشد و همان طور که به آن اشاره کردیم به دلیل استفاده از نخ پنبه است این الیاف کاملا طبیعی که به زیباترین شکل در طبیعت یافت می شود و برای تولید انواع مختلف پارچه از جمله متقال می رسد. بیشترین رنگ متقال سفید است در چند سال اخیر تولید متقال های رنگی افزایش یافته است.

از پارچه متقال در بسیاری از جهات از جمله صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آن از این پارچه برای ساخت انواع بوم های نقاشی در سایز های مختلف استفاده می کنند و دلیل استفاده آن قدرت جذب رطوبت است که عاملی می شود که انواع رنگ روغن بر روی این پارچه ها به مدت طولانی ماندگاری خود را داشته باشد.

پخش کننده پارچه متقال سبک

پخش کننده پارچه متقال سبک

برای پخش پارچه متقال سبک به صورت عمده به روش های مطمئنی نیاز داریم یکی از این روشها می تواند استفاده از اینترنت باشد.توزیع کننده انواع مختلف پارچه متقال از جمله: متقال پنبه ای و پلی استری که می‌تواند از طریق اینترنت به بیان ویژگی های این محصولات در سطح بسیار گسترده در کشور بپردازد.

فروشندگان پارچه پنبه ای با استفاده از اینترنت به تبلیغ این محصول می پردازد و همچنین با خریداران محصولات خود به طور مستقیم و بدون واسطه وارد معامله و مذاکره می شود حذف واسطه ها عاملی برای اطمینان واعتماد بین خریدارو فروشنده است

استفاده از اینترنت ثبات قیمت محصولات را در کل کشور به همراه دارد خریداران می‌توانند در سراسر کشور با مراجعه به اینترنت به ثبت سفارش خود اقدام کنند و در لوکیشن مورد نظر خریدار اجناس سفارش شده را در کمترین زمان ممکن تحویل خواهند داد

1

  1. این نوع پارچه از پرکاربردین پارچه ها در بازار محسوب میشه که در تولیدش از پلی استر استفاده میشه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما