توزیع کننده پارچه متقال ایرانی

توزیع کننده پارچه متقال ایرانی یکی از بزرگترین و مشهورترین تولیدکنندگان این عرصه است. این نوع پارچه که مورد استقبال ویژه مردم است و طرفداران بسیاری دارد، در مجموعه ما با رعایت استاندارد های بین المللی به دو صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. با انتخاب شرکت ما دیگر لازم نیست که وقت خود را در بازار ها تلف کنید، شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما محصول خود را انتخاب و خریداری نمایید.

توزیع کننده پارچه متقال ایرانی

ویژگی پارچه متقال ایرانی

ویژگی پارچه متقال ایرانی متقال از جمله پارچه های نخی می باشد که بسیار لطیف است چرا که جنس مرغوب و طبیعی آن از پنبه و کتان می باشد. ساده و زیبا است و در انواع طرح ها و رنگ های متنوع موجود می باشد. این پارچه به علت تحمل وزن و فشار بالا برای ساخت ساک دستی به کار می رود. پارچه متقال برای اپیلاسیون بسیار مناسب است زیرا که فرد را از بیماری های پوستی در امان نگه می دارد. این پارچه برای بسیاری از مصارف دیگر از جمله کفن و آسترکشی لحاف و … نیز استفاده می گردد.

پارچه متقال ویژگی هایی مثبت زیادی دارد از جمله آن ویژگی ها این است که: وزن این پارچه سبک است به راحتی قابل دوخت و اتوکشی است، به علت جنس خوبی که دارد پرز نمی دهد و برای گردگیری بسیار مناسب است، پارچه متقال به دلیل اینکه خود از جنس طبیعت است به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند و به طبیعت باز می گردد، این پارچه جاذب رطوبت است. افزون بر این ها قابلیت چاپ بر روی این پارچه هم امکان پذیر است.

فروش عمده پارچه متقال تمام پنبه

فروش عمده پارچه متقال تمام پنبه فروش عمده پارچه متقال تمام پنبه در مجموعه ما انجام می گردد. به واسطه این مجموعه شما می توانید با تضمین کیفیت بهترین پارچه متقال را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. خرید این محصول از شرکت برای سراسر ایران قابل امکان است همچنین یادآور می شود که فروشندگان مجموعه ما در زمینه عرضه پارچه متقال ارزان مشاوره لازم را داده و پشتیبانی می کنند و با قیمتی مقرون به صرفه خدماتشان را ارائه می دهند. فروشنده پارچه نخی در تلاش است که محصولی در خور علاقمندان خود در تناژ بالا تولید کند.

شما می توانید در کوتاهترین زمان به صورت حضوری و غیر حضوری و آنلاین سفارشات خود را اعلام کنید و پس از ثبت سفارش شما، محصول خود را در هر جای ایران که حضور دارید و همچنین مشتریان ما در خارج از ایران نیز ارسال و پست می گردد. مجموعه ما افتخار می کند که با درآمیختن علم و تجربه بهترین محصول را به خانه های شما دوستان عزیز اضافه کند و همیشه اصل بر رعایت حقوق مشتریان محترم بگذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما