توزیع پارچه متقال نخی کاپیتال تکس

پارچه متقال انواع مختلفی دارد. از بهترین و پرفروش ترین نمونه های آن می توان به پارچه متقال کاپیتال تکس اشاره کرد. توزیع پارچه متقال نخی کاپیتال تکس، در بازارهای کشورمان انجام می شود. خوشبختانه روش های اینترنتی برای فروش این محصول وجود دارد که با بهره مندی از آن می تواند سهولت در خرید پارچه متقال را تجربه کرد. ضمناً روش های خرید و فروش آنلاین سرعت دستیابی به نمونه های عالی از پارچه متقال را هم به طرز قابل توجهی افزایش می دهد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

توزیع پارچه متقال نخی کاپیتال تکس

ویژگی پارچه متقال نخی

ویژگی پارچه متقال نخی پارچه متقال نخی همانطور که از نام آن هم می توان حدس زد، پارچه ای نخی بوده که ویژگی های منحصر بفرد آن مورد توجه همگان قرار گرفته است. این نوع از پارچه شباهت های زیادی به پارچه کرباس داشته و البته از آن نرم تر و لطیف تر می باشد. پارچه متقال نخی، با ظرافت های فراوانی که داشته، توانسته به عنوان گزینه ای مناسب در تولید انواع پوشاک از جمله لباس های زنانه نظیر مانتو کاربرد داشته باشد. اما آیا می دانید وجود چه ویژگی هایی در پارچه متقال باعث شده تا کاربرد آن تا این اندازه زیاد باشد؟ برای یافتن پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

ویژگی پارچه متقال نخی:

  • این نوع از پارچه کم وزن و سبک است.
  • از نرمی و لطافت بسیار زیادی برخوردار می باشد.
  • پارچه متقال نخی، در انواع ریزبافت و درشت بافت به بازار ارائه می گردد.
  • این نوع از پارچه از تراکم استانداردی برخوردار است.
  • پارچه متقال کمترین میزان از آبرفت را دارد.
  • مقاومت آن در برابر شستشو بسیار بالا بوده و کیفیت رنگ آن حفظ می شود.
  • این نوع از پارچه به راحتی قابل دوخت بوده و اتو کشیدن آن هم راحت است.

با این ویژگی های عالی و مطلوب طبیعی بوده که مراکز تولیدکننده پوشاک، آن را به عنوان گزینه ای مناسب خریداری نمایند و از مزیت هایی که داشته بهره مند شوند. این ویژگی ها، کاربرد پارچه متقال را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد.

نرخ پارچه متقال نرم

نرخ پارچه متقال نرم نرخ پارچه متقال نرم، متناسب با کیفیت آن بوده و این موضوع اعتماد مشتریان را برای خرید آن افزایش می دهد. در واقع مشتریان به خوبی خواهند فهمید که این قیمت ها به صورت دقیق برای آن لحاظ شده و کاهش یا افزایش آن، بستگی به کیفیت پارچه متقال دارد.

سفارش پارچه لباس عمده، خود باعث کاهش قیمت های آن شده است. در واقع زمانی که مشتریان تعداد زیادی از این لباس ها را خریداری می کنند، این موضوع با استقبال قابل توجه فروشندگان روبرو شده و این باعث می شود تا قیمت های در نظر گرفته شده برای محصولات خود را تا حد زیادی کاهش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما