بازار توزیع پارچه متقال نخی

پارچه متقال نخی از سری منسوجات پنبه ای و نخی خنک و سبک و لطیف میباشد که استفاده های فراوانی از آن می‌ شود، پارچه متقال جنس سبکی داشته، تراکم تارو پود آن نسبتا بالا میباشد و به هنگام رطوبت و خیس شدن نیز مقاومت بیشتری دارد، پارچه متقال نخی در ایران تولید و روانه بازار می‌ شود. این پارچه برای دوخت انواع لباس و ملحفه استفاده می‌شود و به دلیل قیمت مناسب و جنس نسبتا با کیفیتی که دارد طرفداران بسیاری را در بین مردم وارد و تقاضای بالایی را در دنیای نساجی به خود اختصاص داده است.

بازار توزیع پارچه متقال نخی

کاربرد پارچه متقال نخی

کاربرد پارچه متقال نخی پارچه های متقال کاربردهای بسیاری دارند و از مهم ترین کاربرد های متقال نخی استفاده از آن به عنوان آستر تشک و بالشت و ملحفه های رخت خوابی میباشد. این پارچه ها به جهت لطافت و خنک بودنشان بسیار محبوب بوده و غالبا برای ملحفه و تشک از آن استفاده می‌کنند زیرا رطوبت را به خوبی جذب می‌کند، خنک میباشد و مناسب فصل تابستان است.

علاوه بر این پارچه های متقال به دلیل بافت ظریفی که دارد سبک بوده و براحتی بعد از شست و شو خشک شده و اتو می‌ شود، دیر چروک می‌ شود و از این جهت مناسب ملحفه و آستر میباشد. به خاطر خنک بودنشان از آن در استر لباس ها نیز استفاده می‌شود و بسیار مناسب آستری زیر لباس است، علاوه بر این برای دوخت آزمایشی لباس ها در آموزش های خیاطی پارچه های متقال بسیار مقرون بصرفه و مناسب است.

پارچه های متقال برای صاف کردن شیر، شیره های میوه ماننو انجیر و انگور، صاف کردن انواع مایعات مناسب است زیرا پرز نمیدهد و آلودگی جذب نمیکند و مواد مانند صافی از آن رد می‌ شوند. علاوه بر این این پارچه های برای استفاده به عنوان دم کنی و دستگیره آشپزخانه و دستمال گردگیری نیز استفاده می‌ شود. آبگیری و پرز ندادن این پارچه ها در کنار قیمت مناسب آن را به یک پارچه پر استفاده در زندگی روزمره تبدیل کرده است. متقال نخی برای انواع لباس، آستر لباس، آموزش های خیاطی، آشپزخانه و ملزومات خواب استفاده می‌ شود و بسیار خنک و لطیف میباشد.

مرکز عرضه پارچه متقال نرم

مرکز عرضه پارچه متقال نرم برای خرید انواع پارچه متقال پنبه ای به مراکز فروش و پخش پارچه پنبه ای و نخی مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص انواع پارچه، استعلام قیمت و کیفیت خرید خود را نهایی کنید. در هنگام خرید از آنلاین شاپ های اینترنتی دقت کنید تا سایت از نماد اعتماد الکترونیک برخوردار باشد، اینگونه خریدی امن و مطمئن را تجربه کرده و جنس با کیفیت به دست شما خریدار محترم می‌ رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما